Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Hei dere. I de første dagene etter at jeg fant ut at jeg var gravid hadde jeg en del mensverk / vondt. Følte egentlig at mensen var på vei heletiden. Nå er jeg 5 + 0 og disse menssmertene har avtatt og jeg kjenner bare svake stikkinger av og til om jeg kjenner godt etter ;O). Har så vidt ømme pupper, men det er det. Flere som ikke har så mange symptomer enda.? Føler at alle her inne enten spyr hele dagen eller bare sover jeg... Håper dette er normalt, og at flere er lik meg?
Beuwi Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Kjente ingenting før uke 6! Kunne trene hver dag og var i superform! Så kom jeg i 6 uke og kvalmen kom! Bare vent!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Takk for svar Beuwi.. Ja jeg får bare vente ¨å se jeg da. Har mistet en del ganger, 3 faktisk, så alle symptomer er hjertelig velkomne her...... Masse lykke til da, og håper du overlever kvalmen ;O)
m-mamma Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Det er helt vanlig. Hadde nesten ikke symptomer før 12 uker jeg.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 Det er godt å høre m-mamma. Blir to laaaaaange uker før jeg får tatt ny ul for å se om hjertet banker og størrelsen er bra. Forrige gang banket hjertet, men størrelsen var mye mindre enn normalt. Endte med en MA, men denne gangen har jeg fått medisiner, så jeg krysser fingrene. Lykke til videre da.... =
Smia Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Hei. Jeg er også 5+0 i dag og kjenner så godt som ingen symptomer. Ved mine to forrige svangerskap har jeg blitt veldig trøtt, men husker ikke helt når. Skulle gjerne unngått det, for jeg blir helt slått ut. Jeg har også hatt en MA, og pleier å bruke AlbylE når jeg blir gravid, dette fordi jeg er kronisk syk og graviditeten klassifiseres som et høyrisikosvangerskap. Hvilken medisin bruker du? Lykke til med flere symptomer, de kommer nok etterhvert skal du se.
Beuwi Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Baby 09 gravid igjen håpe: Huff, det høres forferdelig ut å miste så mange ganger. Lykke lykke til!! Måtte kvalmen komme:)
Nr-3-i-Magen Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Er i uke 9 og har ennå ingen symptomer, men var hos legen i dag, og alt var bra med livmora mi i hvertfall (ho kjente litt inni der).
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Jeg kjente nesten ingenting foruten litt ømme pupper og litt trøtthet før jeg var 5+5. Da tok kvalmen og magesmertene meg:( Håper du slipper kvalmen da! Og lykke til på UL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå