lchristin-nydelig tulle Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 jeg har masse og enda mer kynnere i dag. ikke så vonde men kjenner jeg er gåen i ryggen, litt mensen smerter egentlig, klarer ikke sitte rolig på stolen... syns det er plagsomt og ubehagelig,og selvfølgelig kjempe spennende. tør jo ikke håpe, og hun bør vel være inne i magen en liten stund til, med første mann begynte riene på samme tid som nå-36+1, og tenker jo selvfølgelig på det... så litt kiling i magen har jeg. er det flere som har det sånn i dag????
Hakkamella Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Har holdt på nå siden 1730 tiden med vondt i magen og ryggen. Stoler ikke på at det er begynnende rier, så jeg får bare se natten an. Jeg får bølger av 'mageknip' som varer fra 15 sek til nærmere 30-40 sekunder. De går hovedsaklig øverst i magen og ned og bak i ryggen. Og noen ganger kommer de så tett at jeg bare har noen få sekunders mellomrom. Så kan det gå noen minutter før det kommer igjen. Men jeg har vært voldsomt energisk i dag. Vasket vinduer, strøket klær, hengt opp klær, gikk på butikken... Ringer jeg føden og spør så har de vel en eller annen måte å fortelle meg at jeg ikke har rier nå heller. Ikke før jeg kommer dit med ungen på slep, hengende etter navlestrengen, så tror de vel på at jeg trenger hjelp...(er litt irritert på føden)
Hakkamella Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Glemte å si at jeg runder akkurat 38 uker i dag.
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Ja vi er flere, men er litt tidlig for meg så håper det bare er kynnere. Er bare i uke 34. Har du lite eller mye liv mellom de? Har selv ekstremt mye liv mellom! Startet da jeg våknet fra en liten lur nå i ettermiddag..
lchristin-nydelig tulle Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 i dag har hun snudd seg m ryggen ut mot høyre siden. så kanskje det har litt å si, men her er det ikke så masse liv nei. gikk meg en tur akkurat nå, 10 min. tur rundti gata. driiiit vondt i ryggen,bekkenet,og kynnere selvfølgelig. følte jeg trengte det, men var visst ikke så lurt lell...om ikke jeg har satt igang noe da... hehe.. men det er såååå kjedelig å gå å ikke vite. jeg kjenner jo at det ikke er noen unge som kommer nå, men det kan jo være starten på noe... men kjenner det godt i ryggen nå ja
74skytte Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har et dumt spørsmål, men jeg er førstegangs. Jeg har hatt slags spenninger i magen i dag. Den blir steinhard på stort sett øverste del. Er det bare babyen som strekker på seg, eller er det det som er kynnere. En gang hadde jeg litt magekramper også. Eller hvordan kjennes kynnere ut? Er i uke 31.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har det sånn og er bare 28+2 :/ Håper det gir seg, for ellers blir jeg bare å ønske at ungen kommer først som sist så jeg slipper unna makkverket!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2009 hakkamella: er nok ikke så lurt å styre rundt nå nei. men det høres jo ut som at det er rier på gang hos deg, om ikke starten...hehe nå er det jo uansett ikke såååå lenge for deg å vente, selv om det er lenge nok. blir jo nesten gal av å sitte sånn på vent.
Bevind *har født*:) Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Jeg hadde d slik i går uten at jeg gjorde noe fysisk i det hele tatt. Måtte ringe til føden for å berolige mannen og var inne til registrering og sjekk, alt så bra ut og de kalte det falske rier. Jeg hadde det regelmessig mellom 5-10 min mellom hver sammentrekning i 4-5 timer. Og babyen var veldig rolig i hele går i tillegg til urolig mage. Har sluppet taket i natt,men kjenner at grensen for å få kynnere er usedvanlig lav i dag...Er 36 uker i dag...
lchristin-nydelig tulle Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2009 74skytte:ja det høres ut som kynnere. det starter som regel øverst på magen for så og slippe taket. helene...:du er jo ikke langt på vei, så gir det seg ikke må du ringe føden.. har du lang vei dit?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. januar 2009 ja, sånn har jeg det å. ingenting som skal til lenger før det kommer en sammentrekning.
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 15. januar 2009 #13 Skrevet 15. januar 2009 Her har hun også ligget på "feil" side idag, nei man blir ikke klok på disse små
lchristin-nydelig tulle Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. januar 2009 hehe...da har det gitt seg her... kynnerene kommer m 20 min mellom++ så nå holder jeg ut. mannen kom innom m is til meg ista!!! så søt han er. kjørte til byen og innom hit for igjen å kjøre videre..bare fordi jeg elsker oboy mc flurry på mc donalds!! så da ble jeg glad kan du si. nå er jeg bare trett og skal sove...ikke det at jeg skal skryte på meg søvn, men jo tidligere jo bedre mulighet til å få sove en time ekstra.. minsten er visst på vei til å bli dårlig så håper han holder seg i senga resten av natta. blir trangt når mannen min bruker over halve se¨nga,elias halve og jeg en bitteliten del.. så nå vil jeg sooooove!!!
Hakkamella Skrevet 16. januar 2009 #15 Skrevet 16. januar 2009 Ja, det kan du være sikker på at man blir; gal av å sitte på vent. Spesielt når man i tillegg har masse problemer med magen ellers for tiden. Jeg klarer jo ikke skille hva som er luft og potensiell omgangssyke eller begynnelse på rier. Skal kontakte legen i dag, for jeg orker ikke mere!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 16. januar 2009 hakkamella: det er nok ikke så dumt nei. de luft smertene kan være fryktelig vonde og lett å ta feil av. jeg husker jeg hadde det i starten av at svangerskap og det gjorde såååååå vondt,jeg gråt,og var helt sikker på at jeg mistet jenta mi,men det var bare luftsmerter. så det er smertefult ja. så greit å få skjekket det. men nå er det jo ikke lenge igjen til babyene våres kommer uansett!! jente du skal ha å?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 16. januar 2009 hmm..kanskje det hjalp å gå en tur lell i går.. magen har sunket i dag og kynnere som kommer jevnlig,det er ikke rier, og skikkelig murring i korsryggen og lavere.. stikkninger i underlivet...trur det er hu som rører seg.. er mye tyngre å gå nå syns jeg..føler alle sier det er så mye lettere når magen synker...det syns nå iallefall ikke jeg, for det presser jo i bekkenet, stikker når hun rører på seg, og blir sliten nå..merker. jeg, men skal ikke syte meg, for ser det er mange av oss her som er lei, og jeg harikke kommet sååå langt ennå....
Veslesnuppa Skrevet 16. januar 2009 #18 Skrevet 16. januar 2009 Hei:) Jeg er 34uker idag.Har hatt mye kynnere i mange uker,men det har tatt seg opp de siste 2ukene.Slitsomt og ubehagelig,synes jeg.Hatt litt mensmurringer i korsryggen også.Men var til ultralyd i går,og det var ingen tegn til modning og baby hadde det fint. Venter og venter jeg...... Har 2 "barn" (tenåringer),fra før,og begge ble født i uke 38. Så kanskje jeg bare har ca 4 uker igjen:) Baby lå i går helt på tvers..Håper hun snur seg med hodet ned snart.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 16. januar 2009 #19 Skrevet 16. januar 2009 yepp. er i uke 36 idag. Himla vondt i ryggen, mensmurringer, kynnere (men ingenting av detter er noe nytt.. har hatt det slik noen uker) Men i tillegg så er jeg så kvalm idag, og 'rar' i formen likssom. Har også hatt noe hvitt slim som har kommet litt nå og da i 3 dager - så lurer på om det kan være noe på gang. Selv om jeg egentlig ikke har så stor tro på det..
lchristin-nydelig tulle Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 16. januar 2009 kanskje det er slimproppen som er gått? har hatt det sånn jeg å, litt kvalm og føler meg annerledes.. venter du tvillinger?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #21 Skrevet 16. januar 2009 det kan jo gå fort og det kan gå tregrt, det er det som er såååå kjedelig. man vet aldri. og når man har fått tidligere før så venter man så mye tidligere. det er iallefall sånn her i gården og det er kjedelig. blir sliten av det å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå