24♡april Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 får mnd planer hver mnd på epost. denne uka har jenta vår influensa,så på planen at det var denne uka hun skulle være med på forskjellige aktiviteter osv dag for dag.syns det er kjempesynd hun går glipp av det siden hun begynnte i høst å dette er første gangen de finner på slike ting. på planen står det oppført en gruppe hver uke.. hadde du sendt bhg e-post tilbake å sagt at hun er syk å at de gjerne kan sette henne opp med en annen gruppe i en av de neste ukene? eller syns dere at det er opp til bhg å ingenting foreldrene egentlig har noe med å spørre etter,siden de er de som ordner med alt dette?vil ikke virke så innmari masete,men samtidig vil j vite om hun skal være med på disse aktivitetene en av de kommende ukene pga praktiske årsaker.. ikke ett kjempedilemma her,hehe men hva skal jeg gjøre? kanskje d bare er bedre å nevne d nestegang jeg leverer henne å spørre om de vil sette henne opp med en av de andre gruppene? hmm
~Roskva~ Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg hadde sendt en mail, jeg. Det er da ikke frekt å spørre? Og jo tidligere de får beskjed, jo lettere er det jo for dem å endre på det.
Minnie Mom Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg ville ha spurt om hun kunne være med en annen uke. Det værste som kan skje er jo at de sier nei, pga fulle grupper eller noe..
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Hadde sendt e-post eller ringt og spurt om det var mulig å bytte, evt fått nr til en annen foreldre og byttetmed dem direkte. Har byttet badedag med andre foreldre flere ganger, går helt fint det :-)
petite fleur Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Jeg ville spurt neste gang du leverer. Burde jo ikke være så vanskelig å få ordnet :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg ville også spurt - det er stor forskjell på å spørre og å kreve )
simba>>>3gutter Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Hadde du kommet til meg og spurt hadde jeg nok svart at jeg skulle se på det, men siden vi har faste grupper er det vanskelig å bytte siden ofte det er en grunn til at gruppene er satt sammen sm de er. Det ville bli litt av en jobb hvis vi skulle ta hensyn til alle som er bort pga sykdom, ferie, ol i forhold til hvordan og når man planlegger aktiviteter.
24♡april Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2009 ok..men er ikke mange barn det er snakk om tilsammen da.ikke hele bhg. kan jo sende en e-post å høre..siden så mange sier seg enig hehe.. de visste at hun var syk på mandag så jeg får bare håpe det går i orden:)
max32 Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Jeg tenker at det kommer nok flere akv som hun får være med på. Det er kjedelig når slikt skjer, men slik er det bare. Mine pleier alltid å være syk i des mnd. og da er det jo alltid så kjekke akt. Men men... Du kan jo høre om hun kan få være med på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå