las chicas Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 hei hei er nå 6 uker på vei. oppdaget nettopp at jeg var gravid. tenker litt tilbake på de ukene der jeg ikke visste dette å alt jeg gjorde da. i jula var det alkohol hver dag. har vært alkohol i bilde hver helg, altså 5 helger. har til og med tatt angrepillen på nyttårsaften.. pluss masse alkohol. hvordan går det egnetli med den lille nå da? det kan vel neppe være så veldig bra for den....??? er kanskje ikke rette forumet å skrive på, men vet ikke hvor andre plasser jeg kan skrive.. *lurer veldig*
dragonfly Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hei. Skjønner at du grubler på det.. Med 1 så fant jeg ut at jeg var gravid når jeg var 8 uker på vei. Drukket og røykte, det gjorde jeg. De første ukene tar ikke embryoet noe næring fra deg, så dette går helt sikkert fint. Tenk så mange som har gjort det samme... Faktisk sjelden det går galt, så ta det med ro... Lykke til da, og gratulerer med lille.
Chris Cullen Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 hei i sommer var jeg i italia i 2 uker og drakk vin hver eneste dag og røyka. da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg var gravid, ca 7 uker på vei. jeg ble jo litt bekymret, men legen min sa at det ikke gjorde noe siden den var så liten og ikke tok imot fra min kropp. og at nesten alle barn har vært en tur på byen før mor hvet at hun er gravid. så det går nok bra. bare slapp av og kos deg du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå