Gå til innhold

Festesmerter...? Noen med erfaringer...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil v i r k e l i g ikke bli mistenkt for å lete etter symptomer ;-D

- men i hele dag har jeg hatt så rare "stikkinger" i sidene, ca. på høyde med der jeg mener egglederne er... Det gjør ikke vondt, men kiler på en måte...

Er det noen som har kjent det samme og som kan si om det KAN være festesmerter...?

Jeg er på dag 15 i syklusen nå, hadde EL (tror jeg) rundt den 11-12 dagen.

Prøver virkelig å begrense symptomsøkinga, men er jo litt nysgjerrig, da! :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Prøver for første gang selv så har ikkenoe godt svar til deg dessverre, MEN jeg lurer på dette selv. Hvordan kjennes festesmerter ut? og MÅ man ha festesmerter, eller har noen der ute ikke kjent det overhodet ?

Skrevet

Jeg fikk små kramper 4 dager etter EL, som menssmerter. Dette forsvant etter ca. 5 minutter. Etter det fikk jeg små stikkinger i lyskene, flere ganger om dagen. Desverre mistet jeg i uke 7, men jeg hadde dette til jeg mistet. Men jeg har også et friskt barn og jeg hadde da også masse stikkinger. Husker bare ikke akkurat hvor mye og når og hvor lenge, siden det er en stund siden! Så neste gang kommer jeg til å følge nøye med stikkinger, særlig 4 dager etter EL!

Skrevet

jepp! Det kan verfall jeg skrive uder på at jeg fikk. Litt ubehagelig stikking var det:) helt frem til TR skulle vore der, og litt videre:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...