Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg fødte to uker før tiden, må jeg da begynne på jobb tidligere? Hadde jo allerede gått ut i permisjon (3 uker før termin). Noen som har en lovbestemmelse å vise meg?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Du mister de to siste ukene som er før termin og må altså tilbake på jobb to uker før du skulle om du hadde født ved termin eller seinere. Gidder ikke å finne noen lovbestemmelse det får du google etter selv...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Noen HØFFELIGE som har lyst til å hjelpe meg litt?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Du finner det i forskriftene for foreldrepenger ved fødsel på www.nav.no
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Vet ikke hvor en finner lovbestemmelsen, men det er riktig at du mister to uker....
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Ja, du må tilbake i jobb to uker tidligere. Sånn er det bare. Dette skal stå i papirene du har fått fra nav, ellers kan du finne det på nav sine hjemmesider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå