Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Var på UL i går (13 uker på vei), Der fikk jeg se en veldig frisk liten bebis som vinket, sprellet og lekte med navlesnoren...Jordmor ble overrassket over hvor mye bebisen beveget seg og så virkelig ut til å leke inni magen..."klødde" seg seg på nesen og strøk seg over munnen, tok spenntak i livmorveggen så den hoppet opp og ned som om den satt på en vippestang....var helt uvirkelig og flott! Tenk at alt dette skjer inni meg ute at jeg kjenner noe til det! Gled dere jenter, dette var en opplevelse....ta med minnepenn,mange jordmødre tar gladelig opp film av den lille! Det fikk jeg så nå har jeg "levende" bevis på aktiviteten i livmoren...:-) Kjempeflotte minner! :-)
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Heheh ser på filmsnuttene mine om igjen og om igjen...når er det tidligste man kan se kjønn?
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Hvor tok du denne UL? Har flere fått film på minnepenn?? Visste ikke det gikk ann, men skal ta med da, håper de kan ta opp en liten filmsnutt til meg :-)
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Jeg hadde privat UL i Stavanger.....Tror de fleste nyere UL maskiner har denne funksjonen...helt fantastisk å ha å se på hjemme etterpå....
venter nr 3 i august :) Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Hei hei,hvor var du på ultralyd ? jeg skal til smedvig i uke 13/14 - blir spennende,sa hun noe om det gikk ann å se kjønn på baby ? Det viktigste er jo at alt er vel og bra men det er jo litt spennede å kanskje ha muligheten til å smugkikke litt
Shortcake<3 Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 jeg også tok en tidlig UL i min 14uke..Det var helt utrolig!!! Helt sprøtt hvor mye aktivitet det var i magen, uten at jeg kunne kjenne noen verdens ting!!?? Lille gullet både sparket og viftet med armer, stupte kråke og suttet på tommelen!!!! Kjempe artig, og SÅ godt!!! Var ute etter en bekreftelse på at alt var bra, men jeg fikk myyyyye mer igjen for det! Fantastisk!!! En opplevelse jeg ikke ville vært foruten!
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Jordmor Janne heter hun som jeg har tatt privat UL hos...kjempe flink dame som tar seg god tid til både spm og ul*en..... Søk på private jordmødre eller noe så finner du henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå