Gå til innhold

Festningsblødning? Noen som har erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i går en liten blødning, så liten at det kun kom litt på papiret. I dag er utfloden hvit og litt tykkaktig, men ikke blodantydning.

Det er en uke til jeg skal ha mens.... Hadde en vond MA i oktober etter å ha gått 12uker... Vi har prøvd å bli gravide siden, og ønsker jo at det skal klaffe igjen snart.... Noen som har erfaringer med hva det kan bety å få en liten blødning i "midten" av syklusen. Festningsblødning?

I tillegg har jeg hatt litt småmurringaktig i magen og en litt vondt korsrydd, sånn som det pleier å være ved mens, og litt stikninger i puppene. Men en blir jo gal av mindre i denne letingen etter symptomer...

:) vet ikke om en skal tørre å håpe på noe...

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde en slags blødning ( mest brunt) rundt ikm sist, desverre endte det i SA i uke 9 for min del. Trist med aborter altså, føler veldig med deg.

Er fryktelig utolmodig selv, så håper det klaffer for deg også denne mnd.

Men har hørt at det er normalt med en feste blødning, og noen kan også blø litt under EL. så kanskje det er det?

Skrevet

Jeg har nok hatt en festeblødning nå, det var på IKM dagen. Regnte med det var TR som kom, men det ble aldri noe mer, så jeg testa to dager etter (skyggestrek), blødde så igjen litt samme dag som jeg testa (som du beskriver, litt på papiret), men ikke mer, og har tatt ny positiv test i dag (6 dager etter IKM). Har vært gravid før uten en eneste antydning til blødning, så vet ikke hvor normalt dette med festeblødning er. Det er tross alt ikke store celleklumpen som skal bore seg inn i livmorveggen....

Ønsker dere begge lykke til og håper spirene klorer seg fast denne gangen!!

Skrevet

Takk for svarene :)

Har fortsatt ikke noen flere tegn til blødninger, men litt vondt i korsryggen, noe jeg ellers aldri pleer å ha. Kan jo kun være spenninger....

Hadde heller ikke noen tegn til blødning da jeg gikk gravid sist, men mistet. Blir jo spennede å se!!

Vi får rulle oss i litt babystøv, så blir det nok vår tur etterhvert. Jeg for min del må begynne å slappe av litt med det hele.. he he.. blir jo helt besatt!!! :) God helg!!

Skrevet

Hei Solen

Jeg hadde en bitteliten blødning ca en uke etter anntatt eggløsning (ca en uke før forventen mens). Jeg er jo ikke sikker men tror kanskje d var en festeblødning. Ble hvertfall gravid:-) fikk ikke flere symptomer før jeg skulle hatt mensen foruten muligens bittelitt "uggen".

Masse lykke til, håper du er gravid. Jeg er 26 fullgåtte uker i morgen så det begynner å nærme seg målet.

Skrevet

Mumitrollet!!

Gratulerer så mye! Det var flott å høre!!!! Håer du har hatt en godt svangerskap hittil!!!

Ønskerd dere lykke til i den snart så super spennende tiden!

Håper å følge etter om ikke alt for lenge!

Skrevet

Jeg fikk det jeg tror var festeblødning, omtrent på den tiden du sier. Det var en fem-syv dager etter el (altså bittelitt rødbrunt i tre dager faktisk). I tillegg hadde jeg mensmurringer på dette tidspunktet, som ikke var normalt til å være meg. Tok derfor en test (billigtest) fire dager før IKM og fikk svak strek. Nå er jeg 23 uker på vei...

Første svangerskap hadde jeg en bitteliten blødning da jeg egentlig skulle hatt mensen. Var likevel gravid ;-)

Tror det er en god sjanse for at du kan være gravid ut fra det du skriver. Krysser fingrene!

Skrevet

Krysser fingre og tær her:) Gratulerer med graviditet som er goooodt på vei:)

Har fremdeles noe som kan kjennes som murringer og litt ryggvondt.. Er redd det bare er mensen som kommer, men har hatt litt vel tidlig mensmurringer og ryggplager enn det jeg pleier ved vanlig menstrasjon!

Blir noen spennede dager fremover!!!

Takk for svar!!1

Skrevet

I dag har utfloden min vært litt annerledes enn de andre dagene. vil vel ikke kalle det spotting, men noe innslag av brunt eller beige...men i meget små mengder. Mesteparten er hvit og tykk og kan minne litt om elslim...

IKM i morgen eller tirsdag,,, korsryggvondten er der ennå, er jo redd det bare er en mens som er rett rundt svingene... men denne mnd fikk jeg liksom et lite håp med den lille blødningen sist uke som jeg håpet var en festeblødning.. Blir noen spennende dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...