Kjærlighet <3 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Mente bestemt at jegfikk dermalogica produktene til rett under 2oo kr sist.... Hmmm... Hvordan blir det da, når prisene er rett over 200 kr, betaler en moms o tll av hele beløpet ? Blir det noe å spare da egentlig?
snartmammapåny Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Kan vel legge skulda på finanskrisen som har gitt oss en svært svak krone. Dermed får du mindre for krona i utlandet. Dollarkursen går opp og prisene blir dyrere for oss nordmenn i utlandet.
Kjærlighet <3 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Ahaa... Tenkte ikke så langt jeg :-)
dollylille Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 jeg kan anbefale feelunique.com, har ikke så mye som strawberrynet.com, men likevel en fin butikk, også her slipper du porto, og d tar ikke langt tid og motta varene.
Kjærlighet <3 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 Kunne ikke se at de hadde dermalogica der ? Er avhengig av de produktene.... Eller er det andre dere kan anbefale? Sliter med uren hud om jeg ikke får bra produkter...
Septemberstjerna og Martine Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg måtte betale toll på en Biotherm krem jeg kjøpte på Strawberrynet, men jeg fikk igjen det jeg betalte i toll fra S.net. (Det står om det på siden deres)
stjernestøv<3bella Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Jeg handler som regel alltid for over 200 kroner på strawberrynet, men betaler aldri noe toll men vet ikke hvordan reglene er egentlig da, kanskje jeg gjør noe feil for den saks skyld Jeg klikker alltid på den amerikanske siden, så bestiller ikke fra den norske da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå