to tette Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 når starter man å gjespe dagen lang, og når starter kvalmen? sånn ca. Vet at dette er meget individuelt, men .. Når startet det for deg?
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Rundt uke 6-7 med nr 1, rundt uke 4-5 med de to neste og denne gangen har jeg egentlig ikke vært skikkelig kvalm, bare litt uvel utover dagen innimellom og kan bli kvalm av enkelte lukter osv, men går fort over. Dette begynte vel i uke 6-7 tror jeg, men er jo ikke akkurat noe å klage over da. De andre gangene har jeg vært kvalm-kvalm nesten hele dagene og kastet opp (spesielt sist), så det er ulikt ja!
Knask! Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 for meg kom kvalmen skikkelig i uke 6, var vel 5+2. Dagen etterpå var det igang med oppkast og det hele, kvalm 24/7..og slik forble det. Er nå i uke 16 og enda er jeg kvalm og spyr, selvom det klart har skjedd en bedring. Heldigvis er dette veldig individuelt, og jeg håper du slipper unna! Ang. trøtthet, så tror jeg for min del det var mest pga søvnløse netter med kvalme og spying. Ønsker deg et fint og kvalmefritt svangerskap!
to tette Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 Takk for svar :-) Jeg lure fordi jeg ikke helt vet hvor lagt jeg er på vei. (har ei jente på 9mnd, kun hatt uregelmessig mens etterpå) Har akkurat blitt tatt av jon blund, må opp på do om natta, og smålig kvalme. Sist jeg var gravid var jeg ikke plaget med noe. bortsett fra appelsinene da De har jeg fått dilla på igjen.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 jeg har vært ekstremt trøtt helt siden en uke før ikm...sånn var det med førstemann også...tissinga startet vel rundt ikm(opp på natta)... uggenheten kom vel litt i uke 6...og blir verre og verre...8+0 idag..
bobby - nr 2 i juli Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Startet i uke 6 begge gangene. Ble bedre i uke 13...
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Startet når jeg var 5+5. Når jeg var 8+6 tok jeg på seaband og nå når jeg e 9+1 er kvalmen borte:-) :-) :-)
EnNySpire:) Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Begynte å bli kvalm i slutten på uke 5, men spying i uke 6. Er 8 uker nå, og ser ikke akkuratt ut til at det blir bedre med det første... Utrolig kvalm om kvelden! Med førstemann spøy jeg i 9 mnd, håper virkelig det ikke blir slik denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå