Gå til innhold

Sykemeldt, noen andre i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen andre som er gravid og sykemeldt her i Tromsø? Dagene mine kan bli ganske lange til tider, så det hadde vert kjempe fint å høre om det er andre i samme situasjon, kanskje vi kan bli betre kjent?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Æ e også gravid og sykemeldt.

Mine daga e ikke så lang, dog. Æ e gravid med våres nr.2, og førstemann e bare 10 mnd., så her går dagan i racerfart! I tillegg har æ bekkenløsning, så det blir mye hjemmesitting.

Men en liten tur på pyramiden blir det no innimellom:)

Kor langt på vei e du da?

Æ e "bare" 15 uke:)

Send gjerne en pm, om du vil:)

Skrevet

Hei!

Det va artig at det var noen andre i samme situasjon, nesten samme situasjon vertfall. Det er våres første baby, e skikkelig stas:)...Eg er 22 uker på vei, så magen e begyndt å vises nå,hehe...

Skjønner godt at dagene dine kan gå fort siden du har en liten en fra før av..:)

Vet du om det finnes noen form for Svangerskapskurs her i byen? Jordmora kunne ikke si noe om at det fantes, synest det e rart at det ikke sku ve noe slikt?!...

Skrevet

nei, det finnes visst ikke svangerskapskurs her i byen, synd! :(

Skrevet

Hei,hei:)

Jeg bor også i Tromsø,og er sykemeldt! Er kommet litt lengre enn deg,er 30 uker neste tirsdag:) Kanskje vi skulle ha fått til ett BIM treff for oss som er sykemeldt og går hjemme?

Jeg var på svangerskap kurs før jul! Da var det to jordmorstudenter som hadde kurset,veldig lærerikt! Hør på Jordmorsenteret i byen om de enda kjører slike kurs:)

Skrevet

Hei hei:)

Kjempe artig å høre fra deg..Eg synest virkelig at vi skulle fått til et BIM treff i byen, det hadde vert alle tiders.

Kanskje det kunne gått ann å spurt på jordmor senteret om dei ikke kunne startet med et nytt kurs? Har en ide om at det er veldig lærerikt å delta på slike kurs, vertfall siden det er første babyen våres.

Men tilbake til det å treffes, det må vi få til:) Akkurat nå e eg bortreist, men e tilbake om ei uke...Da har eg masser av tid,hehe...:)

Veronika83 mod

Skrevet

Hei!

Synest det er ganske rart og ikkje minst dårlig at det ikke finnest i Tromsø by! Det er mangen gravide, så skulle tro at det skulle ve interesse for det..Kanskje vi kan påvirke jordmorsenteret i byen til å få igang et kurs? Verdt et forsøk vertfall..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...