Gå til innhold

alt snakket om røyk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å snakke om NOE annet enn røyk ??

Herregud, skulle tro dette var alt dere drev med.

Pass på ungene deres istedet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør du her, som er så opptatt med å passe på ungene dine?

Skrevet

hehe....

skjønner hva du mener ja :)

Skrevet

Hakke noen unger å passe på jeg da... så jeg tenker myyye på røyk og hvor jeg gleder meg til å ta en røyk og et glass vin.

Antagelig forandrer tankegangen seg en gang i mars når jeg blir mor, men akkurat nå så er jeg veeeldig opptatt av dette :)

Skrevet

verken vin eller røyk hører hjemme i engang en setning med ordet svangerskap....

Skrevet

Kjære JuniBebis!

Nå må du klatre ned fra din høye hest og la folk være mennesker! At man tenker på vin og røyk i et svangerskap betyr da for pokker ikke at man hverken drikker eller røyker mens man er gravid! Det betyr bare at man er et individ med egne behov i tillegg til å vente barn og å være mamma. Disse behovene setter de fleste av oss til side under svangerskap, amming og når det kan gå utover barna, men man må da kunne få lov til å uttrykke at man savner det uten å bli dømt!

Skrevet

Ja kjære Pennuna;) Jeg sa akdri at det ikke var lov å tenke ellr savne det,jeg sa bare min meing om disse to substansene,det må da også være lov mener jeg.

Skrevet

Det er lov å mene, men jeg kunne ikke annet enn å oppfatte det som temmelig ovenifra og ned, og det synes jeg er unødvendig når noen uttrykker at de savner det. Det savnet betyr jo nettopp at de er avholdene, som de burde få kred for. Beklager hvis jeg var litt krass i tonen der, men oppfattet meldingen din som dømmende, noe jeg ikke synes var på sin plass.

Skrevet

-Det var da fryktelig då pent de pratet da .

La folk være folk. La folk få gjøre som de vil... er ikke noe vi kan gjøre for å stoppe det anyhow.. hva vi mener er jo alle klra over!

Jeg er høygravid, og savner rød-vin så sinnsykt mye ! -blir du provosert nå? Nå skal jeg dessuten også ta meg en pinex-forte som jeg er PÅLAGT av fødselslegen min å ta... hva mener du om DET???

Skrevet

Hvis det er meg du henvender deg til, så blir jeg absolutt ikke provosert av hverken Pinex-Forte eller at du har lyst på rødvin! Det er nettopp det jeg mener, man må kunne få uttrykke at men savner det, og nevne det i forbindelse med svangerskap uten å utløse moral-alarmen av den grunn.

Fint at du er høygravid, da, så er det ikke så lenge til du kan ta deg et glass! :)

God helg!

PS! Vi får gjester i kveld og jeg synes det er pyyyton å sitte og se på at de andre drikker rødvin. Skal drikke litt alkoholfri gløgg fra et vinglass, bare for å få litt følelsen...

Skrevet

Dette er en debatt side? Det er forventet av man sier og får høre personlighe meninger. jeg har ongen problem med å forstå hva du mener pennuna,men har du tenkt på at det også gjeldser andre veien? skal man si en mening må man akseptere å få tilbake en mening,uansett om amn ikke er enig eller ei ,skal man faktisk ikke disse andres meninger. Jeg forstår at man savner ting,men jeg bare sa at JEG synes ikke det passer seg. Helt greit for meg at DU ikke synes det passer seg å si det,men Det er ikke noe du kan gjøre noe med egentlig;)Jeg emner det jeg føler for å mene uansett hva du synes passer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...