plutomamma_har_nr3_i_magen Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Er i uke 12 nå, så jeg hopper videre til 2. trimester neste uke:-)) Selv om det er tidlig så er jeg nesten overbevist om at jeg kjente noe for to dager siden. Er det virkelig mulig? tror ikke jeg kjente noe før uke 17 forrige gang!
2prinsesserogbim Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 kjente liv allerede i uke 12 med første eg.... Syns faktisk eg har kjent nåke nå men da e heilt umulig for eg e berre 6+2 så sant eg plutselig ikkje e lenger på vei då... Sikkert nåke anna eg har kjent... Men med Alexandra kjente eg da tydelig i veke 12
Miss Impatient Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg begynner på uke 12 i morgen, og kjenner allerede liv! Er min andre graviditet. Først tvilte jeg på om det kunne stemme, men så var jeg på kontroll hos legen, og mens han holdt doppler maskinen akkurat der hvor jeg har kjent bevegelse, der hørte vi jaggumeg et klart og tyyydelig bankende hjerte:-)
Alle oss:) Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Jeg kjente liv i magen når jeg var 10+5 denne gangen:) og kjente her om dagen liv med hendene!! dette var på natta, når livmora ble pressa ut mot magen av en overfylt blære:) lå med hendene på livmora og kjente at babyen bevegde på seg:) Helt spesielt:) er nr. 2 da, så kjenner liv litt fortere da:) men hadde ikke venta å kunne kjenne det med hendene enda! Går over i 2. trimester på lørdag:) skal på første kontroll neste torsdag, så håper å få høre hjertelyden da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå