Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Var til UL i dag, og der var det liv! Vesle Oisann krøket seg sammen og strakk seg ut, veiet med armene og sparket med bena og til og med salto, hehe... Jeg kjente ingen verdens ting enda jeg prøvde å kjenne godt etter. Alt så veldig fint ut, men var litt dårlig apparat synes jeg, så var vanskelig å sjelne detaljer. Uansett var det utrolig koselig å se velse i magen, nå kan jeg puste litt ut synes jeg, og alt ble liksom mer reelt også. Fikk vite at han er 4,3 cm nå (så knøttlite! :-)) og gynekologen mente jeg var enten 10+5 eller 11+1 i dag, selv vet jeg at jeg er 10+3, så beholder min egen termin fram til ordinær UL jeg :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Å, så gøy da. Heldiggris som har fått se den lille:)
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Var godt å se at alt var vel ja. Nå fikk jeg timen pga blødninger, men hadde nok bestilt meg time på denne tiden privat om ikke. Synes det er greit å sjekke nå om alt er bra i stede for å vente helt til uke 18-19 for å finne ut om noe evt er galt. Er blitt mer skvetten for hvert barn merker jeg, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå