Gå til innhold

Søvnløse netter!


Libertad

Anbefalte innlegg

Noen som har råd om hvordan jeg skal få sønnen på 1 uke til å sove om natta? Han sover godt fra midnatt til ca 02.30 til 03.00, men etter han har fått pupp og skal legge seg igjen, er det klin umulig å få han til å legge seg i senga si igjen.......Da bæljer og skriker han og vil helst ligge ved puppen. Han våkner med en gang vi prøver å legge han ned i senga si.... Da holder han det gående til både sju og åtte om morgenen. Begynner å bli rimelig sliten kan man si:)

Har noen gode råd???

 

Nå har jeg nettopp blitt ferdig med såre bryst, og nå er det dette... Men så KOSELIG å være mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har et godt tips:)

dere ha sikkert en god ullpose eller såkalla "voksipose" som dere bruker i vogna ute på tu? Bort med dyna i senga og inn med skinnposen....da sover beibien mye lunere:)

 

Dette har iallefall funket godt på mine gutter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo bare en uke gammel, og bruk for nærhet! Er jo ikke vant til denne nye store verden enda..Jeg har god erfaring med samsoving med førstefødte, alle fikk sove! Hun ville ikke sove alene, bare skriking da. Skal ha nr 2 om et par uker, og regner med det blir likt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok! Blir mye prøving og diverse med førstefødte. I natt lå han faktisk ved siden av meg i 3 timer og sov godt. Det ble en mye roligere natt. han legger seg i senga på "første" duppen, så får han være hos oss resten av natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...