Gå til innhold

Huff, dette svangerskapet er virkelig en thriller.....:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag i 13 tiden begynte jeg å blø friskt blod for 4. gang dette svangerskapet:-( Har vært på 4 ultralyder tidligere og alle har vist er fint foster som vokser som det skal og et hjerte som banker. Jeg ringte min snille gynekolog som kunne ta meg inn 15.15. Vanligvis har blødningene stoppet opp ganske fort, men i halv 3 tiden kjente jeg det rant og løp på do, ser kom det flere store klumper i do og masse blod. Jeg kom med til gynekologen og var sikker på at nå var det over og ut. Men der var det jammen med en liten spire og hjertet banket som bare det:-)) Hun sa det så ut som blødningene var stoppet, livmorhalen var lang og lukket og ingen blodansamliger å se. Lykkelig men med menssmerter kjørte vi hjem. Når vi kom hjem begynte jeg å blø igjen og enda flere klumper....Jeg blør enda, og er bare så nervøs, skjønner virkelig ikke hva som skjermed den herskens kroppen min. Gyn mente det v ar lettblødende slimhinner, sprengte blodkar og siden jeg tar blodfortynnende er det lettere å blø mere:-(

Er så redd for å miste nå, men jeg vet jo at fosteret hadde det fint der inne for noen timer siden, håper bare jeg snart slutter å blø....

Huff vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få det ut en plass. Håper dere vil krusse fingrene for at den lille spiren holder seg der inne i magen min. Er forresten 8+6 dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det kan være noen trøst, så blødde jeg fra uke fem til uke tjueåtte, ca et par ganger i uken, og alt var fint med snuppa i magen. Skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

jeg skal krysse fingrene for deg;-)

skjønner at du blir engstelig, men det er bra du har vært på ul hvor alt var ok...dette går helt sikkert bra;-)

masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...