Gå til innhold

Æ har prøvd ALT! Hjælp!


snart mamma til 2<3

Anbefalte innlegg

Æ e konstanst kvalm, æ har prøvd alt no.

Kvalmearmbond, spis ofte å så har æ kjøpt mæ ingefær te og kapsla som æ driv å tar. Men æ e fortsat kvalm...

Noen tips om ka æ ikke har prøvd som har hjelpt dæ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei

huff, det er ikke noe godt å være kvalm. jeg er det om dagen selv, og har det ikkenoe særlig digg!!

tips: ha noen salte kjeks på nattbordet om natten så du kan spise litt før du står opp om morgenen. jeg drikker mye farris blandet med eplejuice, og føler at det hjelper litt.

vi må bare ha det i bakhodet at det er jo noe godt som kommer ut av denne intense plagsomme kvalmen!

jo, og ikke spis tung mat, eller sterk. hold deg til nøytral mat, da slipper du å bli enda mere kvalm.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da må æ prøv de å :-D

ska te legen på tirsdag shø, så æ tenkt å be på mine knær om å få kvalmestilende te han :-D

for æ gikk kvalm i 2-3måna me førsta å shø :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førr mæ hjalp det å spis nachochips med salt. Sikkert saltet som hjalp. Så må æ hold mæ unna kullsyre, ihvertfall brus. Har ikke prøvd farris. Prøve å spise minst mulig mat som gir luft i magen, for det føles som at æ blir veldig oppblåst og luftig når æ blir kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har drukket endel sitronvann , eller sitron brus.. og så har jeg spist grønne sure epler. dette har hjulpet veldig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...