Gå til innhold

fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er 34 uker på vei og lurer på om det er fostervann jeg lekker eller om det bare er tynn utflod. Utfloden har variert en hel del, fra lys lys mintgrønn,tykk og klumpete som papir til hvit veeldig tynn. Men det er så gale at jeg ikke kan gå uten truseinnlegg. Hvis jeg har glemt å ta på truseinnlegg før jeg går ut, så merker jeg fort et kvarter etterpå at jeg er våt i trusa. Er dette normalt? Gjelder også etter at jeg f. eks har dysjet. Så tar jeg på ny truse og bare en liten stund etterpå så er jeg gjennomvåt.

Sitter jeg en stund uten truseinnlegg så kan det fort bli flekk på buksa.. Har tidligere hatt problemer med UVI som er borte nå, og vet det ikke er urin ettersom jeg har god kontroll på blæra enda. Men har hatt dette i kanskje 2 måneder eller noe. Hadde det vert fostervann så hadde jeg vel ikke ha kunnet gå så lenge med dette? Lurer litt på om det er nødvendig med en sjekk..? Fint om noen vet noe om dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, det kan vaere veldig vanskelig aa vite om det er fostervann eller bare utflod. Det beste er aa prate med foeden. Det gjorde jeg og fikk komme inn til kontroll, og vet du hva? De kunne heller ikke si sikkert om det var det ene eller det andre men at barnet hadde det bra (det var naerme termin og jeg foedte 2 dager etterpaa, saa det var nok litt fostervann). Saa moralen er, bedre aa ta en prat med foeden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...