Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har vært sjuk nå i over fem dager, så etter 2 dagen ba jeg pappa komme for å passe jenta mi, nå har snuppa vært der i 3 dager, og han var innom nå og mente jeg ikke fikk tulla tilbake før det var strøkent her. Syns dere det er fair av min far å oppføre seg sånn?? Det er tross alt min datter det er snakk om, syns ikke han skal bry seg så fælt. Greit nok det er litt rotete her, men herregud jeg har vært sjuk i nesten en uke, men så har vært for det meste sengeliggende, har jo såvidt fått i meg noe mat på alle disse dagene. Når jeg har prøvd å dusje har jeg blitt så svimmel og kvalm at jeg kastet opp. Savner lille jenta mi så mye at jeg gråter Får ikke sett henne før imorgen Så ikveld må jeg rydde selvom jeg fortsatt ikke er frisk! Hvorfor kunne jeg ikke fått lille pia mi hjem ikveld..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Det kan han strengt talt ikke bestemme. jeg ville ringt å krevd at han leverte henne ellers ville jeg faktisk ringt politiet
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 kansje han bare mente det godt?? at det faktisk treges å ryddes og vaskes før barnet kommer hjem?? jeg hadde blitt takknemlig om min far hadde gjor det samme. her sendes barna hjem straks de har våknet.. tviler på at jenta di lider noen nød.)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Ja, men er bare redd for hva han kan finne på.. Når foreldrene mine skilte seg lagde han mye trøbbel for mamma, ringte BV støtt og stadig uten grunn, kun for å ødelegge for henne. Er så redd han kan prøve å gjøre det samme mot meg, han er dessverre veldig flink til å prate for seg og en kvinne sjarmør så han kommer som regel unna med tingene han gjør HI
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Hvis du er så syk at du ikke orke rydde, siterer: "Så ikveld må jeg rydde selvom jeg fortsatt ikke er frisk! ", så er det vel uansett like greit for dere begge at hun uansett er hos pappan sin en dag til.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Ja han forstår kanskje hvor voksen du er (eller ikke er ...) Herremin, enten så reiser du vel og henter dattera di eller så lar du hun være hos pappa. Er du så dårlig ennå at du blir svimmel og kaster opp om du dusjer så har hun det kanskje bedre der en dag eller to til.. Det er vel henne du skal tenke på her og ikke ditt eget ego?
ConsuelaBananaHammock Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Kan hun ikke være hos din far til du er frisk da? Så får du ryddet og kost deg med henne når hun kommer hjem, istedet for å fremdeles være syk?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Joda han mener sikkert godt, men måten han sier ting på er ikke alltid like snilt. Nå er jeg tross alt alenemor så 3 dager borte fra min øyesten er veeeldig lenge siden jeg har henne hele tiden ellers! Det blir lenge til jeg spørr om barnevakt neste gang.. Handler ikke om at jeg er ego som en skriver her, men jeg savner henne og hun savner helt sikkert mammaen sin også. HI
serin@ Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Syntes det hørtes ok ut jeg, han har vel vurdert det dit hen at det ikke var en plass for barn å være, både med tanke på at du er syk og at huset ikke så ut. Nå vet ikke jeg hvordan det så ut,men er det skittet og veldig rotet sammen med en syk mamma, tenker jeg at barnet har det bedre hos bestefar! Ikke noe å sutre over, hun har det vel fint der hun er? Så får du hvilt deg litt. Du skriver, at du er syk, men må rydde. Om det er sååå vannsklig, hvordan klare du ta vare på datteren din???
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #11 Skrevet 15. januar 2009 Det var igår, er mye bedre idag, har tilogmed fått i meg 2 brødskiver uten å spy, så jo jeg hadde klart å tatt vare på henne nå. HI
serin@ Skrevet 15. januar 2009 #12 Skrevet 15. januar 2009 men du klare ikke rydde huset så det ser levlig ut? hmm..vet ikke hvor "snill og grei" unge du har, men her i gården er det mer krevende å aktivisere ungen enn å ta oppvask, rydde sturbord, støvsuge osv.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #13 Skrevet 15. januar 2009 Det er lettere å ta vare på jenta mi enn å støvsuge, vaske osv syns jeg da. HI
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #14 Skrevet 15. januar 2009 jo den er grei.. men gjør et lite forsøk på å tenke på hva som er best for jenta di da? eller dra til henne å bestefar å natt over?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #15 Skrevet 15. januar 2009 Huff ja hun har det sikkert bedre der akkurat nå, men fy faen som jeg savner å kose lille øyenstenen min *snufs* Jeg savner å høre henne bable og si mamma og se også peker hun på ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå