Gå til innhold

sydentur med baby på 3-4mnd i jan/feb.Tips om reisested! :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.

Vi har bestemt oss for å dra på en liten ferie nå i jan/feb. Da er lillejenta 3-4mnd gml.

Noen som har forslag til hvor det er fint å dra?

Mest mulig sommer, men babyvennlig....

Hopp-på-tur..

Storesøster på 5år skal også være med. :o)

Absolutt uaktuelt med all inclusive hotell i Egypt? Jeg vet ikke?? Da må vi vel ta vaksiner først?

Jeg full-ammer jo lillejenta, og på slike hotell er de vel nøye med maten osv.. Siden det er all inclusive..

Noen som vet?

Tips mottas med stooor takk! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....skulle skrive med spm.tegn i overskriften egentlig.... ;O) jaja

Skrevet

Hei! :-)

Vi har vært på all-inclusive i Bulgaria da snuppa var 2 år, det var helt super mat!! Kjempegodt!! Og vi ble ikke syke av noe, spiste kake med krem osv.

Men Bulgaria funker jo ikke nå, så da må det vel kanskje bli kanariøyene :-)

Vi var på Amadores på Gran Canaria i forfjor, nydelig sted og nydelig strand!!! Men er best å bo i Puerto Rico å heller gå til Amadores for å bade for ellers er det veldig stille på kveldene. :-) Har ikke reist med litan baby, så vet ikke helt hvor babyvennlig det er , men snuppa koste seg veldig iallefall. :-) Men velger du er Blue Village hotel (Star tour) f.eks så er du iallefall sikret å få det barnevennlig. :-)

Egypt har jeg aldri vært men ser veldig fint ut der, men er litt skeptisk siden man må vaksineres for det.

Har ei snuppe på 4 år og ei på 4 mnd, kunne tenke meg å reise nå selv!! :-)

Men vi har bestilt tur til sommeren til Rhodos på all inclusive på et helt nytt barnevennlig hotell. :-)

God tur og kos dere!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...