bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 snart klart til å flytte inn i huset og jeg har aldri bodd slik at det har vært natulig å køpe så mye gardiner og sånn. så i dag var det shopping på Kid og der var det masse salg har 8 vinduer i stua så trengte stenger og endestykker til alle disse. Og så fant jeg noen enkle grønne, lette gradinlengder som sikkert blir fine nå som det blir vår etterhvert. De kostet 129 før men 39 nå måtte bare innom 2 kidbutikker for å få med meg 16 lengder så i dag har jeg handlet varer som vanligvis koster nærmere 3000 kr til rett over 1000 lappen
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 sånt er morro... ) jeg har kjøpt nye gardiner til kjøkkenet... 4 lengder.. 200 kr... sånt liker jeg...
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 moro med noe nytt ja har satt gardinene på vask nå men siden vi enda ikke er klare til å henge de opp i nye huset blir det stryking en annen dag og det gleder jeg meg ikke til. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå