Bare blåbær Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Må jo ha en sånn her liste vi i uke 4 også... (kopierte den fra uke 3) ---Mandag 19. Januar --- ---Tirsdag 20. Januar --- ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID----------------------- --------
Bare blåbær Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2009 ---Mandag 19. Januar --- ---Tirsdag 20. Januar --- ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- --------
mammas skatter <3 Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 ---Mandag 19. Januar --- ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- --------
mean_yean Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 ---Mandag 19. Januar --- ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- -------- romheg
hoppetussa81 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 ---Mandag 19. Januar --- ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) hoppetussa81 2pp 1sa ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- -------- romheg
*Nelly* Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 ---Mandag 19. Januar --- ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- --------
Andrea3 Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 ---Mandag 19. Januar --- ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- Andrea3 ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- -------- Tror jeg har IKM 22. januar sånn ca. Sluttet med cerazette 22.des, trodde først jeg hadde en eggløsning den 25, men etter å ha lest masse her inne så var nok det en bortfallsblødning, og jeg hadde følelsen av at jeg hadde EL den 7-8 januar. Det blir spennende å se om det klaffer på første. Lykke til alle sammen.
SpennendeTid Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 ---Mandag 19. Januar --- ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) Spennende Tid (ca her for meg også) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- Andrea3 ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- -------- Tror jeg har IKM 22. januar sånn ca. Sluttet med cerazette 22.des, trodde først jeg hadde en eggløsning den 25, men etter å ha lest masse her inne så var nok det en bortfallsblødning, og jeg hadde følelsen av at jeg hadde EL den 7-8 januar. Det blir spennende å se om det klaffer på første. Lykke til alle sammen. Andrea3
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 ---Mandag 19. Januar --- Mamsen og litjen ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) Spennende Tid (ca her for meg også) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- Andrea3 ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- -------- Tror jeg har IKM 22. januar sånn ca. Sluttet med cerazette 22.des, trodde først jeg hadde en eggløsning den 25, men etter å ha lest masse her inne så var nok det en bortfallsblødning, og jeg hadde følelsen av at jeg hadde EL den 7-8 januar. Det blir spennende å se om det klaffer på første. Lykke til alle sammen. Andrea3
Prosjekt_baby84 Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 ---Mandag 19. Januar --- Mamsen og litjen ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) Spennende Tid (ca her for meg også) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- Andrea3 Ønskedrøm_alle gode ting er 3? (tror det er rundt her. Men dette er vel tredje lista jeg skriver meg opp på for ikm i uke 4,så nå finnes det noen av de her inne...) ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- --------
MillyMe Skrevet 15. januar 2009 #11 Skrevet 15. januar 2009 ---Mandag 19. Januar --- Mamsen og litjen MillyMe ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) Spennende Tid (ca her for meg også) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- Andrea3 Ønskedrøm_alle gode ting er 3? (tror det er rundt her. Men dette er vel tredje lista jeg skriver meg opp på for ikm i uke 4,så nå finnes det noen av de her inne...) ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- --------
SuperKlar86Gravid Skrevet 15. januar 2009 #12 Skrevet 15. januar 2009 --Mandag 19. Januar --- Mamsen og litjen MillyMe ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) Spennende Tid (ca her for meg også) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- Andrea3 Ønskedrøm_alle gode ting er 3? (tror det er rundt her. Men dette er vel tredje lista jeg skriver meg opp på for ikm i uke 4,så nå finnes det noen av de her inne...) SuperKlar86- 1 sa, 5pp ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- --------
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #13 Skrevet 15. januar 2009 Mandag 19. Januar --- Mamsen og litjen MillyMe ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) Spennende Tid (ca her for meg også) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- Andrea3 Ønskedrøm_alle gode ting er 3? (tror det er rundt her. Men dette er vel tredje lista jeg skriver meg opp på for ikm i uke 4,så nå finnes det noen av de her inne...) SuperKlar86- 1 sa, 5pp ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- Adine_håper - enten lørdag/søndag men helst ikke:) håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- --------
*Bambi + spire* Skrevet 15. januar 2009 #14 Skrevet 15. januar 2009 Mandag 19. Januar --- Mamsen og litjen MillyMe ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) Spennende Tid (ca her for meg også) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- Andrea3 Ønskedrøm_alle gode ting er 3? (tror det er rundt her. Men dette er vel tredje lista jeg skriver meg opp på for ikm i uke 4,så nå finnes det noen av de her inne...) SuperKlar86- 1 sa, 5pp ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- Adine_håper - enten lørdag/søndag men helst ikke:) håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- _Carro_ ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- --------
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 16. januar 2009 #15 Skrevet 16. januar 2009 Mandag 19. Januar --- Mamsen og litjen MillyMe ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) Spennende Tid (ca her for meg også) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- Andrea3 Ønskedrøm_alle gode ting er 3? (tror det er rundt her. Men dette er vel tredje lista jeg skriver meg opp på for ikm i uke 4,så nå finnes det noen av de her inne...) SuperKlar86- 1 sa, 5pp ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- Adine_håper - enten lørdag/søndag men helst ikke:) håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp ---Søndag 25. Januar --- _Carro_ Annikken24 - 1pp (tror det er i dag..litt usikker:) ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID--------------------- -- --------
Skogshuldra Skrevet 16. januar 2009 #16 Skrevet 16. januar 2009 Mandag 19. Januar --- Mamsen og litjen MillyMe ---Tirsdag 20. Januar --- romheg 1pp(ca her) Nelly (her et sted ) Spennende Tid (ca her for meg også) ---Onsdag 21. Januar --- ---Torsdag 22. Januar --- Andrea3 Ønskedrøm_alle gode ting er 3? (tror det er rundt her. Men dette er vel tredje lista jeg skriver meg opp på for ikm i uke 4,så nå finnes det noen av de her inne...) SuperKlar86- 1 sa, 5pp ---Fredag 23. Januar --- ---Lørdag 24. Januar --- Adine_håper - enten lørdag/søndag men helst ikke:) håper på baby 09 - 1pp ( usikker på ikm dato, mulig tidligere i uka) meanyean - 1pp Skogshuldra - 9pp ---Søndag 25. Januar --- _Carro_ Annikken24 - 1pp (tror det er i dag..litt usikker:) ----------------------IKKE GRAVID------------------------- ------------------------GRAVID-------------------------------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå