hjjkaqhd Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Er i uke fem av svangerskapet og har ganske mye sterke menssmerter. Når jeg tenker tilbake hadde jeg det når jeg fikk barn sist og, så jeg regner med jeg bare er sånn. Likevel synes jeg det er litt ubehagelig, og blir jo litt bekymret. Skal det være sånn, eller er det bare meg?
2prinsesserogbim Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Har da sånn eg og... Husker da fra forrige også, men så klart som alle andre så blir eg litt bekymra etter eg hadde ein SA..
Flower girl Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er også i uke 5. Er veldig oppblåst i magen (jeg ser ut som om jeg er et godt stykke på vei) Har vanligvis helt flat mage, så det er helt merkelig. Og vanskelig å skjule på jobben....klarer nesten ikke holde inne magen, og det er vel ikke bra heller....men da blir jeg jo avslørt i uke 5. Har også de vanlige menssmertene som du snakker om, kjenner at det er mye som skjer i magen... Har ikke veldig vondt, men har blitt litt bekymret... Dette er nummer 2, og jeg føler at jeg kommer til å bekymre meg mer i dette svangerskapet enn det forrige...
hjjkaqhd Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 En slags trøst at det er flere som er slik. Husker jo at jeg var like bekymra sist, har mistet noen ganger, og de gangene hadde jeg ingen symptom selv ikke menssmertene. Så sånnsett bør jo menssmertene kanskje være et positivt tegn.
2prinsesserogbim Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Ja trur de fleste bekymrer seg meir med andre unge.... Og da e no litt beroligende å høre at ein ikkje e aleina... Eg hadde menssmerter då eg fekk SA men var ikkje kvalm og puppene var litt ømme for så å forsvinne igjen... Satser på at alt går bra denne gang.. Virker vertfall sånn.. Gleder meg til ul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå