allerhelstNorge Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Husker dere meg eller? Har så og si aldri tid til å stikke innom her lenger jeg.... Og det savner jeg egentlig. Håper det står bra til med dere alle sammen, at dere hadde en god jul og at det nye året bringer mye godt med seg. Jeg har overlevd det første halve året på universitetet, har bestått alle de eksamenene jeg har hatt så langt og er veldig fornøyd med det. Kommende halvår skal tilbringes mest i praksis, og det skal jammen bli godt å gjøre noe annet enn sitte på en stol hele dagen. Kiloene har liksom bare multiplisert seg selv av en eller annen grunn. Jeg så av tidligere innlegg at det er SPA tur planlagt i april. Jeg skulle så gjerne ha vært med. Føler at jeg har de stiveste skuldrene som nå er festet godt oppunder ørene, nakke som knaser.... Men jeg tror neppe at stipendet tillater sånne lukseriøse utskeielser akkurat nå. Har akkurat hatt vannskade nr.2 i min utleie-leilighet, og vet enda ikke hvor mye jeg må ut med.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Men jeg er nå så heldig å få besøk av Attpåklatten og 2 av hennes flotte jenter. Det er mer enn godt nok som plaster på SPA-tap-såret Jeg stikker innom her med ujevne mellomrom jeg..... Så dere ikke glemmer meg helt:) Kos og klem
Karomamma Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Koselig å se deg!! Det er sikkert ikke bare bare (eller only only, som Petter Solberg sier...) å være småbarnsmamma, student og alt mulig annet samtidig. Jeg synes du er tøff!! Vi har selvsagt hørt at du skal få besøk fra Norge, det blir STAS!!! Jeg vet at Attpåklatten gleder seg veldig, og det gjelder nok de to andre i rosafamilien også Kom innom når det passer, du. Vi er sikkert her neste gang også
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Heisann koselig å se deg igjen, håper dere får det skikkelig koselig sammen.Besøk av venner er bare topp å ha. klem igjen.
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Heisann ja =) Koselig å se deg innom igjen. Tenker dagene frem mot besøk blir nøye teltl ja.Gode venner får man ikke besøk av for ofte. Å ekstra gøy når man er så langt unna.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Jeg husker deg jeg:-))) Og gleder oss vi også ja!!! Og du er kjempeflink!!! Vel overstått med eksamener:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå