Tøysetipp Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Siden du introduserte meg for dem.. (tror jeg det var) Har du hørt Lifehouse med Storm? Rock on beibi az.. Sinsykt bra låt!
Tøysetipp Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2009 Herregud mente ikke storm, mente first time..
Mom2Two Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Hører på den nå:-) I LIKE:-) Har nesten likt alt jeg har hørt av Lifehouse til nå forresten. Hvordan har du det? Ikke fått svart deg ennå, jeg.
Tøysetipp Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 Jeg også. Bare bra selv om formen skranter litt. Det går se til:-) Håper du har det bra også. Ikke stress med det da. Mest av alt ville jeg bare informere om min umiddelbare forsvinning. Ikke for at jeg har et schizofrent forhold til sånt, men nå vet du. Klemmelemmer
Mom2Two Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Huff vært mye sykdom for deg også. Jeg er så lei av å være syk, jeg også, men som du sier, det går seg til:) Håper du føler deg bedre snart. Klemmelemmer tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå