Heidi med to gutter + spire Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Kan man ha veer på innsiden av låret?Kommer sånne skikkelige tak helt øverst og jeg må sette meg ned! Hva kan det være? Har tak i mage og rygg også, utenom!
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 ja det kan vere en sammen heng med veer. vet min mor har kjent det nedover føttene når hun har fått oss barna
emmy99 Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 JEPP det er veer..hadde det sånn selv, kom inn m 9 cm åpning å barnet var ute 14 min senere, trodde ikke det var veer derfor ventet vi for lenge med å reise inn... du bør sjekke et...
Heidi med to gutter + spire Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 oi, såpass ja. Men hadde du det regelmessig, og strammet magen seg? Her kommer det spesielt når jeg går, og har skikkelig mens smerter i ryggen og ned i rompa hele tiden!
emmy99 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Det var akkuratt som du beskriver det..la faktisk ikke merke til om magen var mere hard fordi jeg ikke trodde det var veer siden det var 3 uker før termin.. Jeg ville sjekket det selv om det ikke er sikkert at du er i fødsel, men bedre å sjekke så ikke du føder hjemme eller i bilen..
Babyønske �� Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg hadde riene kun øverst i låra og bittelitt nederst i magen, så ja det er mulig det er du kjenner
Heidi med to gutter + spire Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2009 sant det! vill ikke føde i noe bil, og vi har en time kjøring til sykehuset+ at jeg skal ha keisersnitt. Men er så dumt å dra han lille vi har fra før ut av huset om det ikke er noe. Men tar en tlf. inn jeg, og hører med føden! Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå