kikkit Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 lurer litt på hva man får med seg hjem? får man bilder? eller bare en cd med bilder på? skal på 3D ultralyd på mandag:) oslo city.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Eg har vert på 3d:) var i stavanger eg da, på mamastork.. Vi fikk beskjed om å ta med en cd eller minnepinne, så vi fikk 13 bilder, hadde nok blitt mere bilder viss lille tassen i magen hadde villet sett på oss;) Noen plasser så får de film med seg hjem også Lykke til:) du føler du kommer nermere bebissen når du ser h*n på 3d:) det gjore vertfall eg
januarsurprise Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Ja!! Var på Majorstuaklinikken i går. Det var gøyere enn jeg trodde. Var der egentlig i forrige uke, men fikk komme tilbake gratis i går fordi vi ikke fikk sett ansiktet til babyen første gangen. Forrige gang fikk vi med noen bilder av kroppen... mens i går fikk vi med ett print samt en CD med fire videosnutter og hvertfall 10 bilder. Kjempegøy! Du kan se to av bildene på profilen min under "mine bilder".
kikkit Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 okay:) ja jeg gleder meg veldig til å se han ordentlig:) har ikke fått beskjed om å ta med meg noe men, kansje jeg bare tar med meg en minne penn sånn i tilfelle. det koster jo ganske mye å da. jeg må betale 1200 kr. så ville egentlig tro at man fikk værtfall en cd med bilder:)
kikkit Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 så utrolig artig:) nå gleder jeg meg bare enda mere:)
Maria1979 Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Vi var på Ultralydklinikken i sandvika(nå flyttet til Lysaker).Kjempebra undersøkelse.Fikk en dvd med hele seansen,bilder og film,samt litt anatomisk info.I et cover. 4 bilder av topp kvalitet i papir, KUN 800 kr:-) Og lørdagstime.Anbefales!!:-) Man kunne få opptil 50 bilder tror jeg det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå