Pfff Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Har nå vært innom to apoteker og de sier de ikke har engangstruser ?! Den ene var faktisk apoteket på sykehuset! Selger de ikke disse lenger? De gjorde jo det i fjor...
Hakkamella Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jovisst! Tena nettingtruser. Kjøpte en pakke på 5 (?) forleden på Vitusapoteket her jeg bor. Ikke akkurat sexy string, men hvem bryr seg? Dessuten sa de der at du får jo tak i på sykehuset så du kan jo knabbe med deg noen der... hehehe
Pfff Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Hmm, da skal jeg holde utkikk etter Vitusapoteker. Eller rett og slett bare "låne" forferdelig mange på sykehuset hehehe Det er så kjekt med disse engangsgreiene, ihvertfall når du skal være noen dager på sykehuset!
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Så de på apotek1 også her om dagen;) Gleder meg til gjensyn med disse, for da har jeg jo prinsesse nr 2 i armene;) Skal også rappe med noen hjem til nattbruk de første dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå