Nummer1 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Eg tykkjer tida går forferdeleg sakte. Eg er no 10+5, og fekk i dag innkalling til ordinær UL, 6. mars. Det er så utruleg lenge til! Eg kjem då til å vera 17+6... Fleire som er utålmodige?
Gjest ~Gravid og glad~ Uke 5 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 JAAA, jeg skal på UL neste torsdag for å sjekke om det er hjertelyd og sjekke plommesekken. Uken nå blir veeeldig lang asså. =/
Amia Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Tiden går kjeeeeempesakte!! Jeg er bare 4+2 og det virker som en hel evighet til jeg skal over i den trygge 12 uka
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 synes egentlig det går fort jeg:)er alt 12 uker på søndag så synes ukene har flydd i det siste :9 Imorgen skal jeg til første kontroll,kan nesten ikke vente til det er ultralyd tid..
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Her er det tvert i mot, føler dagene flyr altfor fort jeg! Rekker liksom ikke helt å henge med i svingene, kan ikke fatte at jeg er i uke 11 alt. Er overhode ikke klar til å få baby igjen, såsynes godt tiden kan bremse seg kraftig opp litt slik at jeg får tid til å forberede meg mentalt på dette her, hehe...
Beuwi Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Mine dager snegler seg avgårde. Jobben min kan ikke tilrettelegge for meg så jeg har fri i stedet. Ikke super gøy akkurat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå