-MtG- Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Bruker dere den mye? Har lyst på Wii Fit for å prøve å få vært litt aktiv her hjemme, men er usikker på om det er sånn man synes er gøy i 3 dager før man legger det bort? Hvilke andre spill har dere og kan dere anbefale dem? Ønske seg:)
akerhusjenta Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hei,jeg hadde nok heller sett etter en annen løsning for å være aktiv. vi kjøpte det for noen mnd siden å har vel knapt nok brukt det i 3 dager. det er moro de første timene,men ikke noe mere enn det. håper svare hjelper litt:)
lille_my:) Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 VI har, jeg bruker den aldri! Samboeren min er derimot avhengig av Mario Cart (til min store frustrasjon). Har ikke Wii Fit da...
lure Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Jeg bruker den 3-4 ganger i uka. Men du må ta i litt for og få opp pulsen. Men gøy er det. Her går det i fit, sport og mini-golf på meg. Å div, fiskespill på samboeren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå