Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Fikk positiv test i dag, etter 7,5 år. Og er på slutten av uke 6. hadde første dag i siste mens 5. desember... Så da er det vel i god gang..Endelig...
Lillemy-77 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Gratulerer så masse med spiren!!! Har dere prøvd i over 7 år?????? Jeg hadde første dag sist mens 14 desember, så du ligger litt foran meg. Er formen fin? Klemmer:o)
VinterSol+2 Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 oi, velfortjent positiv test! for en utholdenhet! gratulerer så mye!
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 Formen er faktisk veldig bra. Har vonde pupper, det var det at de var det så lenge som fikk meg til å tro at det kanskje kunne være noe. Ellers har jeg vært endel trøtt da, og litt sånn småkvalm, men ikke noe som tydet på sånne symptomer. Slutta på p-piller i juni 02 - men er vel 4 år siden vi begynte å prøve "på ordentlig" med legesjekker, undersøkelser, hormoner og alt det der.
mammaigjen!! Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Gratulerer!!!! Så fantastisk å bli gravid etter så lang tid. Lykke til videre!
Knask! Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Wow, så herlig!! Det må virkelig føles utrolig! Gratulerer så mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå