Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Skremmes dere noen ganger av at dette er RESTEN AV LIVET!? Mannen min har begynt å tenke på sånne ting om dagen, og han er redd han har valgt feil dame etc. etc, selv om han vet at gresset ikke er noe grønnere på den andre siden. Han sier jeg er perfekt, at jeg er det beste som har skjedd han etc, men han er redd han skal bli fristet til å være utro en gang i fremtiden, at han ikke skal klare å holde seg til bare meg. Hva slags tanker er dette å komme med nå? Han visste jo dette da han fridde og giftet seg med meg! Noen menn som vil svare?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Nå er ikke jeg gift, men jeg syns uansett at det er dårlig gjort ovenfor deg å komme med dette nå.. Dette burde ikke vært et tema i det hele tatt! I hvert fall ikke når han sier at du er perfekt for han og er det beste som har skjedd han.. Hvis han er redd for at han ikke klarer å holde seg til bare deg, så burde han strengt tatt ikke fridd.. Ikke før han var sikker på det i hvert fall! Er jo det et ekteskap handler om, å være sammen for alltid! Jeg hadde personlig ikke fridd før jeg var sikker på at jeg hadde funnet den jeg ville dele livet med.. Man vet godt hva livet går ut på og hva det bringer.. Selv om han er redd for fristelsene der ute, skal han jo uansett elske deg så høyt at han ikke tar det forbudte steget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå