StrøkenFrøken Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Gutten her er akkurat blitt 6 mnd, fått grøt på kvelden fra han var under 4 mnd. Har i noen uker gitt grøt både morgen og kveld, får vann sammen m grøt og mme etterpå. Nå i det siste har jeg begynt å gi ENTEN fruktmos og mme til lunch eller halvt middagsglass til middag. Men lurer på å gi begge deler, eller blir det for mange måltider så tidlig? Han spiser ingenting mellom kl 23 og et sted mellom 6 og 9. Syns også det nesten er for få timer i døgnet hans (når han er våken) til å gi 4 måltider, grøt morgen er kanskje ikke før 10, deretter lunch i 13tida ,middag 16tida (?) også har jeg pleid å legge han 19-19.30 og derfor fått grøt i 18tida, men da blir det jo veldig kort tid mellom middag og kvelds? Hva gjør dere andre?
thessi og lillemor Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Min på 6 1/2 mnd får: Grøt 9-10, mme 12-13, middag 15-16, grøt 19-20, + litt mme inni mellom. Har såvidt begynt med litt brød til lunsj (12-13), men det er foreløpig mest gnaging og tull, og ikke så mye spising:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå