Gå til innhold

er mamma gravid tro???:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid i uke 30 å mor mi ringte i dag å sa hun var nesten 20 dager over tiden, men hun kunne jo ikke være gravid hun for hun var jo altfor gammel til det sier hun å hun hadde jo hormon spiral :) kan hun alikevel være gravid? det tror jeg, for hun er kvalm å spyr å veeeldig prattesjuk. hun er 46 år er vel ikke for gammel til å bli mor noen gang vel?? jeg synes det er kjempe kos om hun hadde vært det jeg da:) men som hun sa hun trengte jo masse hjelp å jeg venter selv nr. 2 så blir jo en masse stress for meg, glad vi nesten er naboer. men redd det blir litt mye. noen råd der ute??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte kjøpe gravididtetstester til min mor da hun var 48. Hun var ikke gravid, men hadde kommet i overgangsalderen. Etter to paniske tester slappet hun litt mer av.

Kan hende det bare er så enkelt?

Skrevet

stikk innom med et par tester du;) hun kan jo ta en nå... og en i morgen tidlig for å være sikker;)

Skrevet

hun har vært hos legen for å sjekke om hun kanskej var i overgangsalderen, men det konstaterte han at hun ikke var. men jeg merker en liten merkelig forskjell på henne selv også... tenk om jeg skal bli storesøster igjen :P haha morrsomt *kniser for meg selv*

Skrevet

ja jeg har veldig lyst til å gå å kjøpe test til ho, men da sier hun at hun vil vente til uka igjen :P

Skrevet

da kommanderer du hu til å tisse på pinnen;p hehe

Skrevet

Usj. Jeg hadde gravd meg ned.

Skrevet

Gjør det :) hehe

Tanta mi var 46 når hun ble gravid med sin yngste. hun trodde det var overgangsalderen, men den gang ei :)

Skrevet

Farmor trodde hun hadde kommet i overgangsalderen når hun var 45år, men flaks for meg, så var hun gravid med pappa:-) Den kommende storesøsteren var ikke like fornøyd som deg, hun var flau, men ble blid igjen når pappa endelig ble født:-)

Skrevet

Hadde mamma blitt gravid nå, tror jeg at jeg hadde fått hjerteinfarkt! Men så er hun nesten 60 år :)

Kult om moren din er gravid! Jeg kjenner en mor og datter som dette skjedde med. Moren var 43-44, datteren var 24-25. Ungene deres er kjempe gode venner i dag!

Skrevet

broren min var også mammas "overgangsalder" når hun var 45....

Skrevet

Så spennende, kjøp en test og stikk innom henne, mammas sin venninne var 48 og i overgangs alderen trodde hun.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...