Gå til innhold

Gyn ringte meg å spurte: "Er du gravid??"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo vært inne til innvendig UL på fredag, så jeg ble jo helt paff å sa HÆ?? Da flira han godt da.. :)) He, he.. For en tulling! :) Jeg kvikna nå til da.. :) Han ville vite hvordan vi lå en med prøverør og vi trengte noe mer derfra da, men nå er det et prøvesvar fra sambo og et prøvesvar fra sykehuset her som skal sendes til Trondheim, så er vi i kø! :)

Kjekt å ha med greie folk å gjøre på sykehuset! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at han følger opp da!!!

Min ringer ikke engang med blodprøvesvar.

Masse lykke til :)

Skrevet

Hehe, så gøy, Elisabeth:)

Kommer inn her og heier på deg.!

Dere fortjener virkelig at spiren skal sitte nå:) Skal krysse alt jeg har for deg og dere, du har vært til stor hjelp for meg så:) Lykke til:)

Skrevet

Takk, jenter! :)

Ja, han er en artig skrue.. :) Sist jeg var hos han beklaget han seg over at det koster penger å ta prøverør. "Det er tross alt den eneste behandlingen som Norge tjener på, det produseres jo en skattebetaler!" :) Og det er jo så sant, så sant! :)

Kjekt å høre fra deg, Skal Bli Mamma! :) Hvordan går det med deg og samboeren? :) He, he..

Skrevet

Her går det så det suser:P

Fikk meg en overraskelse da jeg kom hjem fra juleferie, for da hadde han flyttet ut, så er alene om dette nå:) Men, angrer ikke på valget mitt, så får det vell bare bli slik:)

Skrevet

Ja, du kommer jo til å få det kjempebra nå når du slipper å bli nedbrutt av han! :) Hvor langt er du på vei nå da? :)

Skrevet

Ja, tiden går kjempefort! :) Håper at det går bra med deg videre da! :)

Skrevet

Tusen takk for det ja:) Lykke til du også:)

Skrevet

Takk, det samme!! :))

Han sendte meg mld i ste om at informasjonen fra undersøkelsen er sendt til Trondheim, så her går ting unna, ja :) Håper å starte opp ikke nå, men neste sykus :)

Hvordan går det med deg da? Følger nå med på tempkurven din! ;)

Skrevet

Så bra at det går fort;) Jo, her går det bra. El om ca 6 dager. Skal ta en GU på dag 15, så tør ikke ha meg dagen før;( Vil ikke at det skal renne ut sperm når jeg sprer bena liksom..haha:)

Men håper vi treffer likevel:)

Skrevet

Jada, går fort i svingene! :) Satser på å få til forsøket i april! :)

He, he.. Det går nok bra på GU, hvis det er i EL-tiden, så er de nok vant med at det er noen svømmere der.. ;) He, he.. :) Skal du starte utredning eller?

Skrevet

Nei, ikke ennå. Har bare prøvd i 7 mnd. Men må ta gu pga kreftprøve. Er 4 år siden sist.

Håper på at april blir en god mnd og hvem vet, kanskje spira sitter før den tid;);)

Skrevet

Det er nå greit å få tatt de testene :) Jeg har hatt en del unormale celledelinger, så jeg måtte ta en HPV-test, men den var negativ da :)

Ja, det er nå plan A det, å bli gravid før vi kommer i gang! ;) He, he.. Rekker det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...