Gå til innhold

Andre som har mensenmurringar/smerter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 4-5 veker på vei. Positiv test har eg fått og ingen tante har komt. Men i ca 1 veke no så har eg hatt mensen murringar som kommer å går. Nokre ganger sterkere enn andre. Ingen fast rytme. Er det andre som har det? Livredd for at tanta er på vei likevell og at det skal være blod på pairet neste gang eg går på do...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. det du kjenner er "voksesmerter" eller altså at ligamentbåndene i livmoren din som strekker seg.

det er helt normalt, og betyr bare at ungen din vokser og koser seg!

du kommer til å kjenne mye av det etterhvert, særlig ned mot lysken, der strekker det godt, og kan etterhvert gå fra "mensmurringer" til stikninger.

Skrevet

Har menssmerter eg også... Har hatt det siden før IKM og er nå 6+2

Skrevet

Så da er det ikkje unormalt? Går egentlig rundt å begymrer meg unødvendig???

Godt å vite :) Tusen takk for svar

Skrevet

Så mangt man bekymrer seg for.... Eg bekymre meg masse meir nå enn med første... Sammenligner jo alt, men eg veit jo at svangerskap kan være forskjellige...

Skrevet

Har også masse mensen murringer, hatt det i over 1 uke.. Og murringer i korsryggen.. Sku hatt mensen 10jan.. Ennå ikke kommet =) Har ikke testet.. Vi har prøvd i ett år nå, derfor har jeg ikke orket å teste.. Bestilte tester på nettet idag..

Skrevet

Ja, jeg har det, og det er helt grusomt!! Jeg VET jo at det er normalt, men er kjemperedd likevel... :-(

Skrevet

Samme her, er 6 uker på vei og har de samme murringene. Helt normalt... :) Er gravid med nr 2, men det er 6 år siden sist så har glemt en hel del merker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...