BABY-JENTE Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Nå er ungen ute, men magen og generelt hele kroppen er ikke som før jeg starta.... så derfor må jeg sette i gang flere tiltak her! vanlig husmortrening er ikke nok! Er det noen som har prøvd hjemme-muskelstimulatorer fra gymform?? Bailine koster 3200 for 10 behandlinger.... :S
klarfornr2 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hva skjedde med vanlig normal trening med litt intensitet? Du må ikke starte med sånn før musklene i magen er tilbake. Er det mer fett på kroppen din eller er det bare formløst? For hvis det er fett er det kondisjonstrening du må satse på og ikke sånne ligge i ro og bli sttimulert. det er ikke noe godt alternativ uansett, forsåvidt.
BABY-JENTE Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg trener aerobic hver dag og styrketrening, hver eneste dag jeg ikke er skikkelig støl. jeg er 22 år og har alltid vært i god form. men nå har det gått 10 uker siden fødselen, og jeg kan ikke gå med bukse for magen liksom velter skikkelig ut av buksa. ser ikke bra ut og er veldig ubehagelig. er både fett og slappe muskler tror jeg. har redusert kosten og går i tillegg en til to turer per dag, nesten uten resultat. har gått ned 3 kg siden fødselen.
BABY-JENTE Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 det jeg tenkte var å bruke det itillegg til vanlig trening jeg elsker å trene, så det slutter jeg ikke med uansett.
rosa76 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har en. Den er veldig bra. Kjøpt på TV-SHOP (tro det eller ei..) Har også vært gjennom noen runder på bailine. Muskelsimulatoren min er like effektiv. Eneste minuset er at det tar tid å få trimmet overalt..innside lås, utsid lår, begge sider rumpe og mage..da blir jeg lissom sittende hele dagen.. Hos bailine tas alle ønskede områder på en gang. Uansett anbefaler jeg muskelstimulatoren. Blir jo bittelitt rimeligere da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå