Gå til innhold

Når jeg...

♥Mie Celine♥Håkon♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

rydder og støvsuger og vasker o.l, så blir magen min STEINHARD, virker som den blir nesten dobbelt så svær og ryggen murrer intenst... går over igjen når jeg får satt meg ned og slappet av litt. MEn skal ikke mye til før det blir sånn, støvsuge halve stua, må ha pause.. rydde av bordet, må ha pause..

Er 34+3 idag...

Er det bare helt ufarlig kynnere tror dere? eller kan det være med på å påvirke til modning/åpning... ?

skal på ul kontroll til onsdag, så får jo se om jeg fortsatt har en lang og lukket livmorhals på 4cm da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som meg med nr 1:) kynnere:) var plaget med det siden uke 30 ca...

men.... det kan føre til mer... ble selv innlagt for å stoppe fødselen, fikk da intravenøst riehemmende middel og måtte holde meg i ro etterpå...

men er i bunn og grunn ufarlig... hvis det blir regelmessig og kraftig da må man kontakte noen:)

Skrevet

Hei

Jeg har det akkurat som deg, og jeg har fortalt jordmor om dette men hun har ikke brydd seg med å sjekke noe som helst. Nå skal jeg ikke før om en mnd igjen og er egentlig veldig nysjerrig på dette så vil gjerne høre hva du får til svar.

Føler selv at kynnerene tar mer tak, og har fått en murring i underelivet som jeg ikke kan huske jeg hadde sist, så jeg føler selv det er modning pågang men kan jo selvfølgelig ta grundig feil : )

Er i uke 34 jeg da.

Skrevet

hei du kan fremskynne fødselen med å halde på sånn...

håper livmoehalsen din fortsatt er lang og fin ;)

men eg hadde ringt å snakket med joedmor vist du har plaget med mykje kynnere... for de sier til meg er at det er betre å ringe en gang meir enn en gang forlite.

ps. livmorhalsen kan trekke seg sammen veldig fort :(

Skrevet

Sånn hadde jeg det i forrige svangerskap, og so far i dette også, og siden jeg fødte 10 dager på overtid forrige gang så har jeg tatt det med ro (altså ikke bekymret meg) denne gangen også. Derimot litt mer kynnere nå denne gangen (i går kom de regelmessig mens jeg lå og halvsov til og med) så jeg håper jo at det skal ha noen modningseffekt på meg så jeg slipper å gå over tiden i alle fall, men kan godt komme meg litt nærmere termindato uansett. Men nå har jo du en litt mer spesiell forhistorie enn meg ifht førstemann også, så jeg ville spurt jm uansett hva hun mente om saken. Og overlatt husarbeidet til gubben ;o) Det gjør i alle fall jeg.

Skrevet

jeg nøler ikke med å dra å sjekke meg om det blir regelmessig :) for har jo ett tøft svangerskap bak meg! og jeg gjør egentlig ikke mye, men idag "måtte" jeg få unna litt, selvom samboer er veldig flink..hehe

Skrevet

har det akkurat som deg, men det gir seg når jeg strekker litt på meg, eller tar pause. 50% sm pga mye kynnere. Spurte legen om det kunne være farlig for barnet, men det er det visst ikke. Men som Mokikk sier, blir det regelmessig og ikke gir seg når man prøver å slappe av litt, så er det kanskje noe mer på gang. Da blir det hvert fall en telefon til føden for å høre hva dem sier... Er 34+4 i dag

Skrevet

Sånn har jeg det også, er 33+2 i dag og har hatt det sånn lenge.

Klarer nesten ikke dra i butikken en gang fordi jeg får så mye kynnere og blir så sliten av det.

Har snakket med jordmor om det og hun sa bare at det var vanlig med mer kynnere og nedpress når man hadde vært gravid tidligere.

Vanskelig å vite om det er modning eller bare livmoren som øver seg.

Fikk beskjed om å følge ekstra med, ble det regelmessig og vondt er det bare å kontakte føden sa hun.

Frem til uke 34 stopper de riene hvis ting er i gang, men etter uke 34 blir det fødsel uansett sa hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...