Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg hater det . Jeg får så mye plager . Når jeg gikk gravid med 1 mann ,så var jeg kjempe kvalm og kastet opp de 4 første mnd .Jeg hater å spy ,jeg får helt panikk av det. Jeg hadde masse legg kramper .Det er sinnsykt vondt . Pga at jeg har leiden mutasjon så må jeg sette sprøyter i magen hver dag ,som jeg får kuler og store blåmerker av. Jeg må slutte å røyke ,noe jeg syns er døds vansklig. Jeg skulle på 2 jenteturer ,som jeg hadde gledet meg masse til .Som jeg nå ikke får vært med på. Jeg la på meg 28 kg. Jeg hadde bekkenløsning De to siste mnd hadde jeg svangerskapsforgifting. Jeg gruer meg til dette svangerskapet for jeg får helt sikkert mye av det samme nå. Jeg vil jo ha barn og dette er jo prisen jeg må betale og det er jo verdt det når babyen blir født ,men jeg skulle ønske at jeg kunne nyte å gå gravid ,men det gjør jeg ikke Noen andre her som ikke liker å gå gravide?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har det ikke som deg... Men ville bare si at dette svangerskapet kan bli såååå forskjellig fra ditt forrige! Det sies at ingen svangerskap er like! Håper du får en bedre opplevelse denne gangen! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 jeg liker heller ikke å gå gravid.. plutelig være allemanseie..og fremmede sier at jeg må kose meg med magen min..mens de syns det er helt greit å klappe på den.. har hatt ett svangerskap uten plager..men likte ikke det da heller nå er jeg i svangerskapet from hell... har spydd i 26 uker... bekkenløsning slik at jeg omtrent ikke kan gå.... og alle andre plager man leser om... uff uff... men deilig å lese at jeg ikke er alene om denne følelsen.. alle er liksom så lykkelig-gravide
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Hater å gå gravid jeg også, alt er tungt, bekkenet verker, har lavt blodtrykk og er konstant sliten og trøtt. I tillegg kommer leggkramper, forstoppelse, pisser hver 2.-3. time hele døgnet, søvnmangel, etc etc, jeg blir gal!!! Å være gravid er bare noe man må slite seg igjennom for å få den mye ønskede ungen tenker nå jeg. Nyte svangerskapet sier noen, jeg synes det er en pine fra a til å!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er av dem som tror at det er SÅ koselig å gå gravid. Har aldri vært gravid, håper å bli det snart da, så har sannelig noe å glede seg til i følge dere... Venninna mi er gravid, og hun sier også at det ikke er så artig å gå gravid. Hun har også noen plager; mild svangerskapsforgiftning, kvalme og bekkenplager. Hun er også opstipert og konstant trett. Kanskje jeg burde revurdere min romantiske forestilling om det å være gravid:) Lykke til! Håper du får et bedre svangerskap denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er glad jeg ikke er den eneste som ikke liker å gå gravid .hehe. Det er jo noen gleder også ,som kjenne babyen sparke og ultalyd ,men jeg syns det er slitsomt og tungt å være gravid . Og jeg får så veldig langt svangerskap også i og med at jeg vet jeg er gravid omtrent før jeg blir det ...... HI
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Elsker barn , men hater å gå gravid, likevel har jeg fått 4 og ønsker enda en.Når asvanerskaper er over så er det så verdt det.Men når en spyr i 9 mnd så er det ganske tøft.Vi har vært åpne mot ungene ganske tidlig i svangerskapet pga at jeg har blitt så syk.Nå maser de om flere søsken, men vi får se hva tiden bringer,ønasker jo ett barn til, men å gå gravid er tøft for kropp og familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå