Gå til innhold

Er det noen som har friske barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så mange innlegg her om syke barn. Er det noen som har friske barn for tida og som heller ikke har vært syke nylig?

Kan ikke huske at jeg var SÅ mye syk da jeg var lita.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 friske barn, og har ikke vert syk selv heller på en stund :)

Skrevet

Jeg har friskt barn. Dvs hun hostet litt tidligere, men det ble ikke noe mer utav det (en dag og ikke nedsatt allmenntilstand eller feber). Og så har hun innimellom klagd litt på vondt i magen, men det kommer bare i sånne blaff og har ikke gitt utslag i potta eller do så da har det bare blitt avfeid med "da må du nok bare spise litt mer middag eller drikke opp biolaen, lille venn", så så lite barmhjertig er jeg ;o)

Skrevet

Men det er jo første vinteren i bhg for mange barn og hadde du spurt meg på denne tida i fjor hadde nok svaret vært noe helt annet. Og har man søsken så blir man smittet og vips så har man det gående i ukesvis...

Skrevet

Nei her er begge sjuke, og jeg og gubben med.. :sukk:

Skrevet

Her er de friske begge to, men mini var syk i julen. Jeg er syk nå...blææhhh - ikke gøy:o(

Skrevet

jeg tror jeg har 1 av de friskeste barna:) Det eneste hun noen gang har hatt er forkjølelse og feber på 3 år.Dette kommer vel 2 ganger i året:)

*stolt av jenta mi jeg*

Skrevet

Her er alle friske, men vi var alle syke for en måneds tid siden.

Datteren min var syk for første gang på 4 år, hun er ikke ofte syk! ;-)

Skrevet

Her er vi friske alle sammen. Har ikke vært syke på lenge heller...:)

Skrevet

Her hadde vi en liten runde magesjau før ju og en i sommer, men før den tid hadde han ikke vært syk på... tja... Et års tid?

Han er sjelden forkjølet, halsbett. osv etter han fikk fjernet mandlene.

Skrevet

åja da! Her er ALLE friske,og har heller ikke vært syk i hele høst=)

*bank i bordet*

Skrevet

mine er friske, har ikke vært syke på lenge heller. Kan ikke huske sist jeg selv var syk, men nå ligger jeg rett ut med vond rygg:-(

Ungene var mye syke i fjor vinter, så jeg håper at vi fikk vår dose da!!

God bedring til alle dere syke:-)

Skrevet

Her er vegge barna og begge vksne friske, bortsett fra litt forkjølelse har vi vært friske hele høsten og vinteren.Som vanlig.

Skrevet

Hehehe....nå kan jeg skrive at jeg har et friskt barn :o)

Er lenge siden nå han har vært syk - bank i bordet !!!!

Skrevet

Friske her.. endelig! Etter en skikkelig runde.

Skrevet

selv er jeg aldri syk..:)

hatt influensa 1 gang (6 år siden)

barna er også sjeldent syk!!:))

men akkurat i dag er jenta hjemme med litt feber.. men hun er i topp form å blid som ei sool:)

Skrevet

Jonas er 11 måneder nå og har vært forkjølt 2 ganger i sitt liv, det er det. Selv er vi friske begge to- så bra her. Men ingen barnehage da, og det gjør sikkert sist. Og både jeg og sambo er lite syke, jeg har f.eks aldri hatt influensa som jeg kan huske....

Skrevet

Vi er friske. Alle sammen!! Bank i bordet!! :-)

Skrevet

mine pleier egentlig ikke å være mye syke..

de er friske nå.. men de var mye syke i jula... først hadde vi omgangssjuka, så fikk de vannkopper og jammen rakk vi en runde til med omgangsjuka før ferien var over....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...