Gå til innhold

Whiiii! Da er det rett under 3 mnd til vi gifter oss:o)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg så fort tiden går! Husker i fjor på denne tiden, da vi begynte å planlegge, at det var jo en eeeeevighet til, he he - nå er det søren meg ikke mer enn 3 mnd! 14. april blir vi mann og kone;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende, gratulerer. :)) Kirkebryllup?

Vi gifter oss 7. august, og har egentlig det meste i boks. :) Nå er det bare koseting igjen, som å ordne med pynt.

Skrevet

Gratulerer til dere også:o) Flink, du da, som har kommet så langt:o)

Vi reiser til USA, Florida 2. april og gifter oss i Orlando 14. april med nærmeste familien med. Blir borte i 3 uker - GLEDER MEG! Vi har det meste klart - har en planlegger som ordner det praktiske, så vi må bare bestemme oss, he he - ikke alltid like lett det heller;o) Vi har bare småplukk igjen, som å bestemme blomsterpynt der vi skal gifte oss + smaken på kaken og bestemme innholdet i teksten presten skal bruke under vielsen. Ja, så er det taler, pass, navnebytte og klær til mann og barn...phuu...var visst litt igjen likevel...;o/

Skrevet

Gled deg!!! Vi giftet oss i Oktober i år! Helt fantastisk :)

Skrevet

Åh, spennende! :D Vi gifter oss i Lofoten, der jeg kommer fra. Kaka hadde vi helt glemt av å tenke på, men niesa mi er konditor, så hun skulle ta seg av det. Og mannen må ha klær, ja. Hmm. Vi har litt igjen vi og. :)

Skrevet

Gratulerer til dere! Jeg gleder meg noe helt vilt! Kan ikke TRO at jeg skal få oppleve noe sånt;o)

Skrevet

Hehe skulle til å spørre om dere hadde bestemt dere for kakesmak (den tråden blanda jeg meg jo inn i sist det var oppe), men tydeligvis ikke :oD

Åh, dere kommer til å få det så morro!!! Masse lykke til!!

Skrevet

Kaken er big deal i USA, vi skal til og med ha egen "cake-cutting" sermoni med fiolin og champagne etter vielsen, he he.

Vi må også kjøpe ringene, men vi har plukket dem ut da, så det skal gå kjapt;o)

Skrevet

He, he - vi har bestemt hvordan kaken skal se ut - helt enkel med rosa roser på - men smaken er vi fremdeles usikker på. Står mellom mandelbunn med hvit (vanilje) smørekrem eller sjokolade med enten hvit eller sjokoladesmørekrem...

Takk, forresten;o) Gleder meg som en unge! :o))))

Skrevet

jeg skal gifte meg om en uke og to dager og kan nesten ikke vente!! =) kan ikke tro det har gått et år siden vi bestemt datoen, tiden har bare fløyet!

Skrevet

Wow! Det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Gratulerer:o)))))

Vi begynte planleggingen for nøyaktig ett år siden, og jeg husker jeg tenkte da, at det er jo SÅ lenge til...kommer jo aldri til å skje, he he - men jeg tror tiden kommer til å fly!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...