Nims Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Kan jeg teste på dagtid da? Kjenner meg ikke gravid, men pleier å ha en syklus på 25/26 dager og i dag er jeg på dag 27. Testa blendahvitt på mandag, dag 24 (14 dager etter EL).
Isla verde Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg testet positivt på dag 24 ved sist graviditet. Testet på ettermiddagen. Jeg pleier normalt å ha 25-26 dagers sykluser også. Lykke til:-)
Nims Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Takk for svar:-) Kanskje jeg tar en test etterpå:-) Men har av og på med mensmurringer, så mulig det ikke er noen vits i å kaste bort en test til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå