lykketroll07 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Heia. Jeg er 27 uker på vei og lurer på når dere begynte å vaske og ordne klean tel den lille som kommer??? Er det noen som har begynt eller?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hei Ja, jeg har vasket det lille vi har kjøpt/fått hittil. Tenker som så at jeg ikke kommer til å orke det på slutten, er sikkert nok å holde på med da... Og så har jeg vasket det fordi det har vært koselig å holde på med. Men har bare vasket 1 sengesett, 5 bodyer, 2 luer, 1 pysj, 1 genser og 2 sett med bukse/genser. Mangler å vaske det siste sengesettet. Det er alt vi har hittil, så det er jo ikke allverden.... Men er bare 25+3 enda da...
Kæmma og trultene Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Hei! Jeg er 23 uker nå, og har ikke begynt helt enda. Men verker litt etter å finne fram kofferten etter førstemann og sortere ut det vi vil beholde, så spørs om det ikke blir snart!! Kommer nok til å handle inn litt småtterier så hun har noe nytt nå i tida som kommer, og da vasker jeg det fortløpende og legger i kommoden Med førstemann startet jeg å handle rundt disse tider, og vasket det fortløpende da også, og la i en skuff i min kommode sålenge. Det er jo så koselig å pusle med sånt!!
beredt Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Helt enig, har vasket klart det meste etter storebror (er i uke 29). Og noe nytt:) Kjempekos å gjøre sånt, da føler jeg virkelig det nærmer seg og blir litt mer "virkelig". Gøy å se de bittesmå plaggene igjen, de blir så altfor fort store disse bebisene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå