Gå til innhold

noen som vet? ang rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

har den siste tiden hatt mye med kynnere,nedpress,menssmerter og stikkninger... men de 2 siste nettene så har jeg hatt intense menssmerter, kommer og går med jevne mellom rom.. er veldig vondt og må reise meg opp fra sengen og sitter bare å gynger til de går over..

dette varer noen timer så går det over... I natt tok jeg tiden den siste timen og da kom de med ca 10 min mellomrom, men så gav det seg...

Er dette rier? er det noe på gang? blir ikke mye søvn på meg for jeg ligger har så mye vondt, mye med kynnere i tillegg.. I dag så er magen helt øm og vond etter i natt, å jeg kjenner at menssmertene ligger og lurer,men er på natta de slår skikkelig ut... noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som modningsrier ettersom de gir seg etter en stund. Jeg hadde det selv sist jeg fødte og vet de kan være veldig smertefulle. Mest sannsynlig er fødselen rett rundt hjørnet, men inntil da får du prøve å sove masse..:)

Lykke til!

Skrevet

tror jeg hadde ringt føden:) jeg fikk kjeft i går av legen siden jeg hadde ventet til jeg skulle til henne med og fortelle om smertene. og de på føden sa jeg bare måtte ringe hvis det var noe:)

Skrevet

Høres ud som modning/maserier.. disse er kjempevonde (hvertfall hos meg) men det hjelper når jeg står i glovarmt vann i dusjen. Da går de fortere over også.. =)

Skrevet

jeg har jo gått i flere uker med smerter, men ikke så intense så de 2 siste nettene...hvor lenge gikk du med slike smerter før fødsel startet?

jeg har ligget inne på sykehus med fare for fortidlig fødsel for en mnd siden,å måtte stoppe riene..men det var ikke denne typen smerte jeg hadde då..søvn blir det lite/ingenting av, så jeg er ganske sliten nå.. er det noe jeg kan gjør selv for å få gang på det?

Skrevet

Med den forhistorien er det nok lurt å ringe føden, som hun over her sier... De vet best og de vet som regel MYE bedre enn oss damene her inne..:)

Lykke til hvertfall, håper du finner ut av det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...