*toppris* Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 har to porselensdukker som bare ligger nedstøvet i eske i boden... skal nå gå gjennom alt og finne ut av hva jeg skal ta vare på og hva jeg skal gi evt til fretex.... de to porselensdukkene, hm, hva hadde dere gjort? har ikk plass til de noe sted nå, og gubben kan ikke fordra de, så kan ikke ha de på soverommet;p (eneste sted det evt er hylleplass) skal eg ta vare på de til senere eller gi de til fretex?
klarfornr2 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Kommer du noen gang til å ta de inn på stua? eller noen andre steder? Vi tror lissom de der poselensdukkene er kommet for og bli, men tror du trygt kan gi dem bort....det ville jeg gjort ja.
flypapir Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg ville gitt dem bort, men nå er jeg av typen som gir bort "alt". Mannen her er helt motsatt av meg og tar vare på alt..
*toppris* Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 de er kjempefine... hun ene holder en kaninbamse og den andre en vanlig brun bamse... ser for meg at når jeg får noe større og kanskje ei lita jente. så er det aktuell pynt til barnerommet... de er ikke typiske skumle pors.dukker med skjærende øyne da vel og merke;) jeg pakket de ned:o klarte ikke legge de i fretex posen....
*toppris* Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2009 hadde du oxo slike som holder "bamser"?;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå