rosa og en blå Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 trenger gode mattips. han har ikke spist på 3 dager. dette er 3 dagen. spyr opp vann ogso.
Dronningen! Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Da tilbyr jeg det som ønskes:o) Potetgull, salte pinner, kjeks, blanding av farris og eplemost (Utrørt), saftis
Dægern døtte Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Hadde kanskje ikke maset så mye om mat, viktigere å få i drikke. Men har god erfaring med saftis, kavring, knekkebrød og loff.
rosa og en blå Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 maser ikke. han vil ikke drikke noe. han vil drikke melk. men då blir han kvalm. og spyr. han spyr opp vann ogso. i natt fikk han drikke og det hold han på og tisset. så han tisset ivertfall ei bleie på 2 døgn isen hold han bare på til den smeltet i handa. han er bare 17 mnd. trenger tips om hva eg kan friste med.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 saft, utvannet juice, salte skruer, de har også noe på apoteket som heter GEM som du kan gi, det skal hjelpe til med g forhindre væsketap mener jeg, vi fikk det til hu eldsta ¨vår når hun hadde kraftig diare ved 11 mnd alder.
winneboo Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Kokt vann i første omgang. Salt kjeks. Å så får hun egentlig det hun vil ha, unntatt melk. Har gitt saftis osv for å få opp væsken i kroppen.
rosa og en blå Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2009 ja. eg har glemt å koke vannet. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå