Gå til innhold

Idag ble min barndomsvenninne begravet....mamma til 4 barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så uendelig trist. Døde av brystkreft, bare 39 år. Har 4 barn til sammen, yngste er ikke fyllt 3 år engang. 4 barn som har mistet mamma'n sin, en varm og god mamma med masse omsorg for menneskene rundt seg. Nå er hun borte. En dypt ulykkelig pappa sitter igjen.

Familien er selvfølgelig TOTALT knust. Foreldrene hennes var helt oppløst i tårer og fortvilelse.

Tenk på det når dere skriver dritt til hverandre om små, ubetydelig ting her inne. Vær takknemmelig for det dere har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grusomt!!!!

Fr helt vondt når jeg leser om slike ting!

Sender en klem til deg!

Skrevet

Så ufattelig trist!!!

Klem fra meg!

Skrevet

Utrolig meningsløst og trist.

Skrevet

:((

Du får være flink å hjelpe pappa'en med barna nå, han kan nok trenge det..... *snufs*

Skrevet

vil nå bare gi deg en kjempeklem!!!

prøv å ha tid og kjærlighet til barna hennes!! det hjelper kanskje både deg og de i denne vanskelige tiden...

trist å lese slike innlegg, men setter pris på de som deler også disse sidene ved livet...

Skrevet

uff ja det er trist. Vet om ei her jeg bor som døde like før jul for 1 år siden av kreft. Hun fikk dødsdommen med engang og hadde bare dager igjenn å leve. Etterlot seg mann og 3 barn der den minste var bare en baby.

Ufattelig trist og tragisk.

Ja vi skal være glad for det vi har.

Skrevet

Uff da... trist!

Skulle blitt funnet opp en vidunderkur mot kreft. Alt for mange meningsløse dødsfall og skjebner pga den sykdommen.

Skrevet

Vestfold? Leste minneord om henne i dag. Er så trist når det skjer, blir helt lammet selv.

Skrevet

Grusomt å høre. Verden er jammen urettferdig!

Skrevet

huff så trist ,hadde hun vært syk lenge? jeg har 2 venninner med kreft ei på 39 og ei på 41.Ser ut som dem klarer seg ,hun ene i brystet og hun andre lymfekreft det er grusomt .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...