Gå til innhold

baby og søvn..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvor mye sover babyen deres på natta? å hvor mye er normalt at de sover den første tiden? gutten min er 2 uker gammel og sover mye på dagtid, men han har alltid en våken periode midt på natta på ca 1 time + -. åsså blir det noen runder med amming å bleieskift. hvor ofte ammer og skifter dere bleie i løpet av natta? vanskelig å vite hva som er "normalt", når ingen baren er like, men... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min tjej sover fra att vi går och lägger oss vid 22.30tiden till 02.30 sen är det dags för mat och ny blöja, sen somnar hon om och vaknar vid 06, vill ha mer mat och somnar sedan om igen och kan egentligen sova ganska länge på morgonen men jag vaknar vid 9 och kan inte sova längre =) så hon är himla snäll på natten..

Har inte en aning om vad som är "normalt".. som du skriver så är ju alla lite olika..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er nå 4 uker, men vi har hele tiden hatt 2 ammetider om natten. Hun våkner ca kl 2 og igjen kl 5 og så kca kl 8. Det går ca 3-4 timer mellom hvert måltid hele døgnet. Men om natten er det kun mat og bleie og evt rap, og så sovner hun igjen. Brukte litt lenger tid på disse ammetidene om natten i starten, men nå går de forholdsvis raskt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...