Gå til innhold

tjukke har lavere IQ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor ellers når de veier 80 ++ fortsetter de å gomle kaker, burger, chips, dressing.. Ja, u name it!!

Taperea!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..høres ut som en heller tvilsom teori,siden halvparten av de tjukke jeg kjenner er leger.

Men det er vel mine venner som er unntaket da,siden DU PÅSTÅR DET.

Skrevet

hehe, du bør lære deg å stave før du kommer med en påstand om folk med lav IQ...

Skrevet

mat kan være avhengighet akkurat som dop, spill, røyk, alkohol osv.

Skrevet

Folk som kommer med slike påstander har lav IQ!

Skrevet

Da må du være veeeeldig tjukk!!!

Skrevet

Jeg gikk på vekten i dag, den viste 86 kg. Jeg er 173 cm høy. Jeg veier litt for mye ja, men har vekten jevnt plassert. Har faktisk gått opp en bh- str, fra b-c- cup til d! Og de henger ikke:) Jeg veide 60 kg for noen år siden, da trodde folk at jeg hadde anoreksi, fordi jeg var så tynn. Jeg har veldig tung og kraftig beinbygning, og kan faktisk ikke veie så lite. Klart, jeg burde gå ned til mellom 70 og 75 kg, da er jeg passe. Poenget er altså at det ikke alltid er vekt som er det avgjørende for om man er tykk eller ikke. Muskler og bein veier også.

Jeg tok en iq- test for moro skyld for noen måneder siden, gjennom Illustrert vitenskap. Jeg har 118 i iq i gjennomsnitt. Hadde 125 på den ene delen, og jeg er da i høyere normalsjikte. Så påstanden din vakler noe, hi.

Skrevet

denne teorien tror jeg ikke noe på!!

Tror du virkelig at de ikke vet sammenhengen mellom inntak av mat, for lite mosjon til å bruke opp all den ekstra energien??

Jeg tror de fleste som sliter med overvekt kanskje har andre problemer som de tar ut på kostholdet..(for å forenkle det veldig..)

Jeg tror på samme måte at undervektige også har problemer utover slankepress

(begge katogorier har selvsagt unntak.. noen er uheldige med sykdommer, stoffskifteproblemer og medisiner som påvirker dette..og det finns sikkert mennesker som ikke er like godt informert om kosthold, hva som er sunt og hva man bør unngå)

Men jeg tror ikke det har noenting med iq å gjøre....

det sier mer om din iq..eller er du bare kranglevoren?

Skrevet

glemte å si at ikke alle tunge mennesker er fete..noen har tung beinbygning og masse muskler andre har lett beinbygning og kanskje ikke fullt så mange muskler....

mye å sette seg inn i ..... så hi, om du ikke klarer å sette deg inn i alt dette, har det mer med din iq å gjøre en med andres....

Skrevet

Kommentaren "Da må du være veeeldig tjukk" var til HI ;)

Skrevet

Skikkelig enig, asså! De er bare dritlite smarte! Samme med de som røyker, Oh my god, altså, de er lissom bare heeelt der nede, skjønner lissom ikke at de er dumme en gang, de! Eeeeer det mulig, sier bare jeg, lissom.

Skrevet

Jeg er tykk, men har høy utdannelse, god jobb og masse mellom øra..

I tillegg er jeg lykkelig...

Kan du skryte av det samme???

Skrevet

hi her.. Va enn det betyr.. Hmmm..

HAhahahahaha ;)Atigt å provesere dere!

Satt å kjedet meg her, å forventet å få masse innlegg av en slik overskrift..

Synes ikke dere at dere kan stoppe i tide før dere bikker 80-90 kg? Må no være tungt å drasse på, og heller ikke noe bra forbilde for de små..

Skrevet

Så du mener at Erna Solberg, Oprah, Gro Harlem Brundtland osv osv har lav IQ?

Skrevet

Men hvorfor ende som overvektig?

Synes dere det er pent?

Er det kjekt å gå i butikken å prøve klær?

Fatter ikke hvordan dere kan si det er pent og at dere ikke misunner oss som er fine og slanke?

Skrevet

. Synes dere at dere er fin med 10.30 kg for mye på skrotten?

Selv tenker jeg.. Å, så fin hun hadde vært om hun bare hadde gått ned 10-20 kg.. Hadde blitt virkelig vakker.. Ser ikke dere det selv? Hvor pen dere kan bli.. Og ikke minst for helsens skyld..!!!

Spis sunt, tren og kom dere ut å gå tur!!

Dropp all den junken, så kommer dere til å få en drøss med komplimenter på hvor sunn og pen dere har blitt!

Må no vel være mye bedre det enn å bare sitte inne å ete ;)

Skrevet

Tynn er ikke det samme som pen.... Man kan være et vakkert menneske fordi om man er tykk. La nå folk få være som de er!

Skrevet

Jeg har spist meg litt overvektig ja, jeg har brukt mat som trøst fordi livet mitt har vært vanskelig i en periode. Usunn mat og godteri/ snacks har blitt et høydepunkt. Har ikke orket å gjøre noe med det, pga depresjon og utbrenthet. Det er ikke alltid at deprimerte blir tynne, det kan like gjerne gå motsatt vei. Overspising er faktisk en spiseforstyrrelse, mye mer utbredt enn anoreksi, litt mer utbredt enn bulimi også. Men det har ikke noe med iq å gjøre.

Skrevet

Har du ikke hørt: "Det er bedre og være tykk og feit- enn stygg og dum i hodet!!!!!!!"

Skrevet

å herre hvor barnselig du er!!

At dere lar dere provosere så lett.. Bryr meg midt i.... om hva som står på disse forumene!!

Skrevet

Hehe.. må jo BARE le...

Bra de har et eget anonymforum her inne, slik at enkelte bare kan komme med sine usakelige og uviktige saker..

Men bra Hi har det morsomt da i allefall..

lever sikker lengre på vittigheten din.

Skrevet

og så får du jo være anonym og slenge masse dritt som du bare vil!, feige lille djevel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...