Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 hvorfor ellers når de veier 80 ++ fortsetter de å gomle kaker, burger, chips, dressing.. Ja, u name it!! Taperea!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Du tar feil. De med høy IQ bruker mye tid foran PC'en og på å lese. De før av den grunn ikke tid til å trene eller lage ordentlig mat, og blir dermed større enn den gjennomsnittlige befolkning
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Hah! Jeg veier 90 kilo etter graviditet og fødsel, og har en målt IQ til 139. Kan du skilte med det samme? Tvilsomt, siden din EQ er såpass lav at du legger inn en slik tråd.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Dytter så vi kan ha to like tråder på toppen!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Litt uheldig at det blir dobbeltposting av innleggene dine som anonym også? (Det samme skjer jo med deg på et annet forum hvor du ikke er anonym...)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Tykke mennesker spiser i de fleste tilfeller mer og beveger seg mindre. Hvorvidt det er vitenskapelig bevist at overvektige har lavere IQ skulle jeg likt å se dokumentasjon på. Hvordan kom du forresten på å skrive noe sånt her inne? Mange temaer jeg går utifra at du, som etter alt å dømme mener du selv har høy IQ, burde være mer opptatt av. Du har kanskje fått med deg at det skjer et og annet på Gaza-stripen om dagen og at vi har en verdensøkonomi som har kollapset i høst og i vinter? Hilsen ikke-overvektig, tvert i mot - men med normal IQ. Ettersom jeg per definisjon er tynn, burde jeg vel utifra dine teorier ha høyere IQ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå